Baby Birthday Ticker Ticker

Friday, March 13, 2009

wedding band #3

一星期內睇第三次婚戒...

基本上已鎖定了cartier和tiffany, 今天主要是要去elements分店看看, 因為上次兩間peninsula分店的sales都不太好, tiffany的款式更是特別少。

為什麼是elements? bubibu是聽聞圓方分店的服務較好, 而且人少, 可以慢慢試 ~! 另外這種大商場通常會有購物優惠, 總比在半島酒店什麼都沒有要好...

CARTIER
今次好多了, trainee sales很有禮貌很熱心招呼, 可能是新入職不久, shop mgr一直在旁「傍住」, 欣賞她倆不會硬銷貴的戒指, 還提醒我們elements最近在換nokia5800 (bubu雙眼即時發光...) 

TIFFANY
sales還是跟上次不相伯仲, 算了吧...反而戒指有新發現! 


嘩嘩嘩~! 這對novo簡直是一戴上手就覺得是"the one"! 很幼, 直身, 很合我手形, 還有bubu最喜歡我戴的鑽石, 還要是一整排...男裝的有點幼, 不過bubu說他無所謂, 最緊要我戴得好看 =]

好是好, 但它們比先前看過的都要貴, out budget...要回家想清楚...


4 comments:

  1. i also like novo so i've got an eternity as my b-day gift recently!
    [版主回覆06/05/2009 22:29:00]嘩~ 你老公好鍚你呀! ETERNITY D石好勁架啵...

    ReplyDelete
  2. 原來你同我個case 好似呢 ~!!!
    我都係一帶novo 就feel 到"係佢喇" 既感覺呀 ~ :)
    你買左novo half ring 定 full ring 呀 ?
    [版主回覆12/14/2009 23:07:00]^^原來個感覺真係好強烈, 一戴就知~! 我當然係買左...HALF RING啦! FULL RING我買唔起, 而且我覺得有時候唔需要咁誇張既時候可以轉半圈, SHOW PLAIN果面出黎...

    ReplyDelete
  3. 都係呀....反轉又可以多個款帶~~~ 係呢~我唔記得左....隻介指內圈個度有無tiffany & co 呢幾個字架 ??
    [版主回覆12/15/2009 13:07:00]我幫你睇左啦, 有刻到TIFFANY & CO同埋PT950架~

    ReplyDelete
  4. 唔該哂你呀~~~! novo ring真係好靚~!! 

    ReplyDelete