Baby Birthday Ticker Ticker

Friday, March 13, 2009

Semi-Final : Tiffany or Cartier?

經過the 2nd visit @ Tiffany & Co. / Cartier, 進入半準決賽的選手有︰



1. Cartier Engraved







The Cartier signature is embossed on this platinum ring in a delicate script, witness of a timeless sentiment.



2. Tiffany Novo Ring







Spirit, fire and style. Ring with a half circle of round brilliant diamonds in platinum.

3. Cartier Wedding Band




The elegant simplicity of this platinum ring is enhanced by the sparkle of the three diamonds that adorn it.
Platinum 950‰ wedding band, 3 diamonds.
26/10 width.


4. Cartier Wedding Band




One single diamond accents the elegance of this platinum band.
Platinum 950‰ wedding band, diamond.
26/10 width.
 


四選一, 真難選...



其實CARTIER ENGRAVED算是放棄了, 因為這麼一對真的太貴了...(可是bubu戴這款是最好看的啊...)



然後是TIFFANY NOVO與CARTIER WB之爭



TIFFANY的一整排鑽石當然很好看, 還有那完全符合bubibu要求的幼+直身指環...價錢雖比ENGRAVED平一截, 還是很貴喔!



至於CARTIER WB, 其實TIFFANY也有一模一樣的1D款, 更便宜, 不過戴上手CARTIER的感覺較好, 沒辦法



一粒與三粒鑽石對bubibu來說分別不大, bubu就覺得三粒比較好...價錢來說3D其實和TIFFANY只相差約一千元, 1D又比3D平四千元, 所以買3D款的話我們寧可買TIFFANY



所以變成了TIFFANY NOVO vs CARTIER WB 1D...



然而怕後悔的bubibu又會再想「其實三粒又好似真係靚過一粒..」「如果唔買tiffany就會係cartier 1D, 咁其實呢D塚係其他珠寶店都會有啦...」



一想到是for餘下幾十年人生的就很難選...



8 comments:

  1. i peronally love no. 2...
    no. 3 & 4 are too common... u can get it somewhere else easily..
    no. 1 is like a handcuff...

    ReplyDelete
  2. 其實no.2依家已經係我屋企啦...哈哈~~

    ReplyDelete
  3. good choice!!! it's really elegant...

    ReplyDelete
  4. 呢對好靚呢~!

    [版主回覆05/02/2009 20:09:00]好靚呀, 仲好貴tim...

    ReplyDelete
  5. 價錢呢, 就唔好考慮住啦, 成日咁帶, 幾貴都底啦, 係呢d情況下, 揀自己最鐘意個款啦!!

    ReplyDelete
  6. hihi 我同男朋友都煩惱緊買邊個brand 好, 我地的心水係cartier同piget 可以add我做blog 友ma?
    [版主回覆08/04/2010 12:15:00]俾我揀我會揀piaget啦~ add左你啦, 你都add我丫

    ReplyDelete
  7. 我想問女裝滿晒石個對Tiffany 幾錢財
    [版主回覆03/29/2011 16:26:00]果對唔係全圈鑽,半圈only,我地09年買果時係17100,依家應該唔止lu…佢另外有全圈架,當然更貴…

    ReplyDelete
  8. 估唔到我同你既case都幾接近~~
    我又係唸緊tiffany同cartier~
    因為一唸起我知幾千蚊都有一對普通金行既~
    但係呢2間個feel真係高貴d~
    hehe~不過我都知好貴呀~~>.<
     
    [版主回覆04/14/2011 11:33:00]係架,同埋依家新派果d既design都好靚,仲可以自己設計交俾工場整~ 所以我覺得呢個其實係一個可以慳錢既item...

    ReplyDelete