Baby Birthday Ticker Ticker

Sunday, March 8, 2009

wedding band #1

聽日先係bubu生日, 但係因為intercontinental steak house's sunday brunch, 所以改左今日食生日午飯~

飯後去左the peninsula睇結婚戒指~ 點解咁早呢? 因為bubu話呢d只會有加價無減價, 早買早著數, 而且bubu都幾睇重婚戒, 所以早d開始睇都好~


peninsula方便之處在於佢有齊cartier, Van Cleef & Arpels同埋tiffany & co.三個熱門婚戒品牌, 仲有其他更「勁」既jeweler...

VCA
因為係第一次睇, 所以無乜概念, 但VCA好好, 安排我地坐低, 舒舒服服咁試。試左 platinum toujours 2.5mm & 4mm, New York, Infini. 款式好簡單大方, 戴上手好滑好舒服唔刮手~ 不過因為bubu心繫cartier, 所以請VCA寫低款式, 價錢同ring size就走左lu


Ring Size - bubu: #55 / bubibu: #45 (bubibu手細, VCA話唔一定每款都有現貨, 同法國訂的話要預六個月~)

後感: 少款但service 好, 一個serve我地, 另一個負責入去拎岩size的戒指, 又明知我地係睇下先都好好服務, 仲叫我地睇多幾間, 同埋感覺staff比較認真&professional


Cartier
對面就係~! 一入去都無人理我地, 我地唯有左望右望, 先有個trainee埋黎~基本上大部分款好似好hit既LOVE, cartier engraved, pt wedding band, lanieres, 有石無石都有試過display size上手...但大部分都比VCA感覺粗糙, 得ptwb圓身款先比較舒服...



bubu對LOVE有先入為主既好感, 因為佢莊員都係買LOVE...至於bubibu, 之前已經估自己唔鍾意LOVE, 試完之後更加肯定!覺得「圓圈加一橫」唔靚... 而且大家成日都話Cartier LOVE幾千蚊好抵玩, 咁係因為六千幾蚊既係18K白金, PT950係貴好多架~ bubu知道我唔喜歡就無再試啦~


cartier engraved bubu戴得好好睇呀! 好有貴氣~ bubibu都OK, 旁邊一粒石同左右兩粒石兩款分別唔大。大大隻CARTIER engrave係正中, 價錢當然更好睇...


pt wedding band同VCA相似, 都係幼身細石簡單款, bubibu戴得比較好睇, 價錢比VCA平, bubu又多D闊度 2.5/3.5/4 mm 揀~

Ring Size - 同VCA一樣~ 不過佢無提過size既問題, 應該係每個款都比較齊size掛?

後感: 戒指任試仍然笑笑口, 不過無俾岩size我地試, 只係試display size好難試到舒適度, 所以好多款都覺得刮手, 戴得唔舒服。 雖然個staff態度幾好, 但硬係覺得佢唔憂做我地生意, 真係問一隻拎一隻, 講多句都無謂咁...


Tiffany & Co.
bubu's target no.2! 試左幾款都幾合bubibu心水, 可能因為佢d款通常都幼身d fancy d, 戴上手無論係圓身直身款都好舒服~佢又係話我手指細, 香港未必有我size, 如果要向美國訂要3-6個月...唔緊要, 我地有的是時間, 你話要訂成年都仲得呀~


 


Tiffany & Co. 戴上手好滑好舒服, 不過有T&C engraving, 作為wedding band好似唔係幾好咁...



bubibu最適合戴既款式~右手邊既Etoile唔錯唔錯, 好可愛~



呢個elsa peretti wedding都幾得意, 但唔知個款會唔會唔夠long lasting呢?


之後趁機會周圍睇下(話晒平時都唔係好敢入...) d pendant簡簡單單已經好靚, 仲有d charm好得意...


Ring Size - bubu: #6.5 / bubibu: #3 (HK最細都係得#4...) 


後感: 服務一般, 一個staff同時照顧兩pair人, d戒指又俾唔到bubu好岩既size試, 又係覺得無乜心幫我地咁, 所以係呢度逗留時間最短...


 *****


經此一役, bubibu開始摸索到要d咩啦 ~* 因為手細手指幼, 所以要戴d幼身款, max 2.5mm~ 款式偏向簡單俐落, 有石無石都無所謂~雖然bubu想我果隻有石 (話顯得佢老婆矜貴d =), 但bubibu就覺得有石的話生活上會唔方便, 洗碗點算呢? 返工做野我咁粗魯實整花架啵...

至於bubu, 佢話最緊要就我, 戴咩都無乜所謂 (sweeeet*), 最緊要無石 ~ 我就覺得佢戴3.5mm係最好睇既~ 2.5mm太幼唔大體, 4mm太粗好似大佬咁...


因為我地兩個婚後都會戴住婚戒, 亦覺得一生人得一對, 唔打算會幾年後anniversary再買過對果D, 所以投資一對好婚戒都說得過去...=]


3 comments:

  1. 你既taste同我一樣喎~ 都係心儀呢3個brand, 都係想搵long lasting的款, 同埋我手指都好幼下架...係咪#3大多數都要訂架...?

    ReplyDelete
  2. tiffany話RG3香港唔出架, 得美國先有, 而且要訂先有...連張tiffany wish list同佢地網頁都唔會indicate under RG4既size, 好似好神秘咁...

    ReplyDelete
  3. mine is VCA, coz they are the most comfortable one when wearing on fingers!
    [版主回覆06/05/2009 22:25:00]都係架, 同埋感覺佢最墜手, 實在D, 哈哈~

    ReplyDelete