Baby Birthday Ticker Ticker

Friday, October 13, 2017

林林 • 二十五至二十八週小記

SEP 16-22, 2017 
[二十五週] 腰痛來了

呢個星期起身開始覺得腰痛,係時候要戴托腹帶了。

------------------------------

SEP 23-29, 2017 
[二十六週] 滴 •  • 滴雞精


胎動感覺︰像一頭伸懶腰的怪獸,而呢隻怪獸仲開始有hipcups =]

之前BB展試左幾間依家好興嘅滴雞精,都有興趣飲下補身,因為明顯感覺到陀林林呢胎,兩邊父母都無上胎咁緊張 (可能諗住都第二胎唔駛點理我 =P),佢地年紀大左 (唉我自己都老左幾年啦),唔期望辛苦佢地煲嘢俾我補身,所以滴雞精絕對係方便直接簡單之選

最後我揀左王朝滴雞精,join左團購whatsapp group,比門市平,大約$33/包,一盒十包,三盒起送貨,但唔好係個團購過千人,admin得一個,處理時間要好耐又易被遺忘,而且入數要俾多幾蚊幾毫個團主賺。

飲用極之方便,冰格拎一包出嚟放入滾水 (已熄火),浸三分鐘就可以剪開包裝倒出嚟飲,暫時都係weekend先會飲,一星期一兩包,所以未見明顯效用住。

------------------------------

SEP 30 - OCT 6, 2017 
[二十七週] 兩孕傻六年

人地話「一孕傻三年」,真係無錯架! 即係話我岩岩先傻完,依家又再傻過! 最明顯就係記性差到一個點,所有野轉個頭就唔記得。近期最嚴重係之前朋友幫我買左張月餅卷,木木爸幫我交收完交俾我,正常嘅我係會放好入銀包...但呢個星期諗住拎去換時,我翻天覆地咁搵都都搵唔到! 咁就無左一盒好好味嘅奶黃月 T.T 


------------------------------

OCT 7-13, 2017 
[二十八週] 結束第二孕期

時間真係過得好快,轉眼第二孕期就要結束啦! 第二孕期的確係最舒服嘅階段,行得走得,又唔駛太戒口,去迪迪尼都仲得 =]

不過明顯覺得個肚大左好多,有時烏低身會覺得頂住頂住,行路會不自覺會挺個肚出黎,所以密左戴托腹帶,夜晚訓覺亦開始要左轉右轉先搵到個舒服嘅姿勢。

而且天氣終於開始轉涼,秋燥令我流左成個星期鼻血 (血絲居多),好乖咁即刻煲雪梨蘋果水,早晚必定用油浸肚,再去入手孕婦leggings。

仲有天氣涼左令我減低好想食雪糕嘅慾望,平時都無咁覺,有左就對唔食得嘅特別在意...今個夏天,agnes b出軟雪糕、haagen daze出新口味、個個牌子都做買一送一,木木爸仲買movenpick package...天氣涼啦! 大家都唔準再食雪糕!

希望第三孕期唔會太難過,提醒自己事事小心啲!

1 comment:

  1. 笑左,我又係勁食雪糕!仲有各類朱古力蛋糕呀,甜品類!

    ReplyDelete