Baby Birthday Ticker Ticker

Friday, October 6, 2017

[二十七週六天] 產前檢查 • 政府 • 9

Oct 6, 2017 • w27d6 • 廣華醫院  梁永昌醫生 • BP 110/62

第三次政府產檢,又係俾到好晏嘅時間 (1120),諗住又係過一點先走得,點知又唔係喎,一個鐘頭搞掂晒,等我仲帶左本教養書去睇...

今日睇梁永昌醫生,係廣華醫院婦產科主管,我諗只係咁岩派到俾佢。一入到櫈都無得我坐已經去上床,醫生一路隔住布簾問問題姑娘就一路度心跳。到醫生過黎時就用軟尺度子宮底高度,話正常同指俾我睇子宮頂已經差唔多去到胸對落。跟住交待埋今日要抽血驗血糖同埋俾B鏈期就踢返我出去,真係快如閃電 =]

我係有啲怕廣華產科嘅抽血,次次都覺得好痛,硬係覺得枝針好粗。今日抽血阿姐又係咁話我緊張,搞到血流不順,所以又了又推...希望驗出黎結果OK,唔駛飲糖水啦!

updated: 無收到電話,但都要控制自己,唔可以暴食&少甜啊。

No comments:

Post a Comment