Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday, September 28, 2017

[二十六週五天] 產前檢查 • 私家 • 8

Sep 28, 2017 • w26d5  陳樹武醫生  2 LBS 4 OZ

今胎感覺比上胎少好多產檢咁,上胎好似長期keep住三星期咁密,今胎最少都隔四星期。二十一過照左結構之後,又五星期先再去私家產檢。又因為特別原因,今次無返劉珮琪醫生度睇,改為去睇媽媽會介紹嘅陳樹武醫生。

約左五點,所以上晝返完工之後同木木爸去撐枱腳食個lunch (趁再次喪失自由前要同老公拍多啲拖!) 先返去接木木。

陳醫生診所喺尖沙咀,地點算方便。到埗首先拎試紙去驗左尿,然後磅重、量血壓。坐返低都唔夠一分鐘就叫我地入去。因為第一次睇,陳醫生都有問病歷同上胎產程,我仲俾埋劉子建醫生嘅結構報告佢睇,然後就入房照USG。照嘅過程我感覺好快,最記得係未照前陳醫生話望落我個肚好細 (我心諗,已經比上胎大兩寸...),一照就話「又比起就咁睇大喎」,超快手度左幾個parameters,轉一轉3D就照完,連林林心跳都無度,我只係問左一句「係咪中碼B?」「係」咁就趕左我地走...

陳醫生比平時睇開嘅劉珮琪醫生係仲貴少少的,無DVD,只係將幾張相貼落張咭紙度俾我地帶走...

頭骨橫徑  BPD  6.8cm
肚圍         AC     21.8cm
大腿骨長  FL     5.2cm

係估唔到林林已經有1KG =2.25磅!


實在感覺太hea,係絕對唔會再睇佢的...

No comments:

Post a Comment