Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday, June 15, 2017

[十一週五天] NIFTY+早期結構 • 劉子建醫生

Jun 15, 2017 • w11d5 • 劉子醫生 • CRL: 5.46cm
Nasal Bone: Present
Nuchal Translucency: 0.09mm

上胎陀木木時都已經有nifty / T21呢一類非入侵性 / 無創性檢查,但果時通常係高齡孕婦 / 政府OSCAR check到高危先會考慮做,因為當年收費都頗高昂...


時至今日,唔知點解多左好多人去做,媽媽會裡面講緊係超過一半會去做,regardless of OSCAR結果。我諗主要係因為呢類檢查普及左,化驗室收費降低,可以比OSCAR更準確同知道埋其他染色體有無異常,仲可以提前知道性別,好多準父母都願意付出呢筆錢去買個安心。


現時媽媽界主流有三大檢查 - NIFTY / T21 / PANORAMA,至於有咩分別...(木木媽不復當年得閒,如果有閒情逸致會補上...)


至於木木媽我點解會做,考慮到自己雖然未到高齡,不過體質的確不復當年,而且經歷過朋友照結構時先發現問題,正所謂年紀大心血少,都係選擇用金錢換取安心。三種檢查之中NIFTY最平,檢查嘅項目亦最少,不過欠奉嘅少數檢查項目都係好冷門嘅危疾,所以我揀左NIFTY。


至於揀邊位醫生做,咁岩2017年年頭唔知點解化驗所減價,變相醫生都相對收平返,回落左1-2K左右,平至$2800都有,平均價就四五千左右。但要留意有部分醫生做NIFTY時會另外收產檢費用,要問清楚。我揀果位係劉子建醫生,媽媽界都知道係婦產科權威,佢有個package offer,NIFTY+中期結構 $8000,無額外產檢費用,做NIFTY時仲會包早期結構。




當日去到診所人唔算多,磅重填資料,姑娘解釋埋NIFTY之後,等左陣就可以入去。劉醫生好nice,係咁易傾左陣就去照USG。上網睇話劉醫生講得好快跟唔到,我覺得還可以,佢會口upup咁自己喺度講唔同嘅身體器官&部位,因為劉醫生部機好清 (2D),而且個螢幕好大,我都睇得明,睇唔明就問,例如有個位用左doppler唔知係咩,劉醫生都會答,話係臍帶insertion。印象中除左最重要嘅頸皮厚度同鼻骨、手腳骨、手指腳指,仲有睇肚臍、臍帶、大腦、心臟等等劉醫生睇晒話無問題,我已經好放心

上胎喺呢個階段無照得咁詳細,所以見到林林先得果一隻手指尾咁長,就已經發展得咁齊全,除左覺得生命好奇妙之外,就係滿滿嘅感動。驗到有左同第一次產檢都無喊,反而今次感動到眼濕濕呢。


做完呢個早期結構,就跟姑娘入房抽血 (for NIFTY),呢兩年我由好怕抽血,到變成好麻目 (但仍然唔敢望),但姑娘堅係手勢好,唔痛的。


最後俾錢兼約實中期照結構日子,我二十週嘅時候劉醫生唔喺香港,要delay到二十一週先做到。


至於報告,姑娘話需時5-7個工作天,電話+電郵通知,最後第四個工作天就收到啦 =]


劉醫生嘅價目表 (for anyone's reference)

No comments:

Post a Comment