Baby Birthday Ticker Ticker

Monday, April 18, 2016

成長記錄 • 二十三二十四個月

[16 NOV - 15 JAN 2016] 

身高體重

體重︰11.8kg,依然係有D肉地型 =]

身高︰睡褲短左,有高到! 83cm

牙齒︰11隻,左下右下小臼齒 + 右下側門牙 @23
           13隻,左上右上犬齒 @24

飲飲食食

  • 以前乜生果都唔食的木木,終於肯食下蘋果、梨、提子,其他依然係掂下都想嘔咁,不過已經欣慰佢有進步
  • 非常喜歡飲中湯,特別係魚湯,魚肉亦特別鍾意食,另外木木係飯桶,好鍾意扒白飯 @.@
  • 木木媽繼續努力研究小食類,最近整過的yogurt cake & super healthy muffin,木木好鍾意,係媽媽繼續不務正餐的動力來源 =P
  • 牙齒數目陸續增加中,似乎多左願意嘗試新食物呢,而接近兩歲,我地都少左用保溫壺帶正餐俾木木係街食,通常早少少係屋企打個底先,出去食西餐就俾餐包,PASTA,中餐就叫個靚仔+bb餸 or 清淡餸+去油
自理/活動能力
  • 除左波鞋,連slip-on佢都自己諗到辦法除啦,著就後踭果度要幫一幫
  • 著襪除襪,著褲除褲,著衫除衫,呢D木木都會願意自己做,不過仍需大人幫一幫,木木媽呢方面係比較心軟,無好早就開始train佢自己做
  • 關於戒片,木木媽的宗旨係迫都迫唔黎,反抗反效果,所以自之前成功又失敗一役,木木媽都只係換片時不停鼓勵木木下次可以係potty去,不過木木暫時係寧願係potty前企係度痾都唔想坐落去呢,木木爸呢方面受99壓力而俾壓力我,我都只能夠話等天氣暖D再試+俾D時間木木
  • 木木終於識跑啦! 識跑的小朋友原來好恐怖的,眨下眼已跑到老遠,眨多下眼影都唔見埋!
  • 有見木木第一小臼齒已經出齊,一定要正正經經用牙膏刷牙啦 (之前就咁用牙刷濕熟水刷),木木初初都好抗拒牙膏,不過氹下氹下依家已接受到,可以企定定刷完,但溂口就仲未識
情感認知
  • 顏色認到 white, black, blue, pink, yellow, purple, brown, grey, orange, green, 有日姐姐顯示佢教導有方的成果,木木識得講burgundy...睇黎姐姐仲急進過我喎!
  • 有次pillow talk時木木話要電話唱歌 (木木婆婆會播歌但無俾佢睇),我話不如媽媽唱啦,跟住木木竟然講「木木唔明白,點解電話唔唱」我果下都幾shock,無諗過佢呢個月齡會問「點解」仲要上文下理make sense (如果只係好common請話我知)
  • 木木俾我地um得多,開始反擊! 例如爸爸放工返黎想即刻埋位食飯,木木會同佢講「換左衫先啦!」又或是有時想用濕紙巾幫佢抹下手就食飯,佢會要求要洗左手先! 以後真係要行得正企得正啦。
  • 喜愛閱讀的木木,佢已認得大部分的家中藏書,求其講個書名佢可以去拎岩本書,或者拎本書問書名佢都講得出
  • TROUBLE 2之咩都要自己做,有時果種「堅持」同「不妥協就大叫」真係想令人打鑊佢(笑)
  • 呢期最頭痛係唔認錯,唔肯講sorry,問邊個唔岩佢會指住隔離空氣 / 反屈媽媽唔岩。再鬧多兩句,就會爆喊攬住木木媽隻腳求饒,變招之快...我的戰術係唔理佢,到咁上下時間就會講道理,令佢肯承認自己錯誤先攬返佢
  • 「痴媽症」持續中,木木爸表示木木經常反轉木肚唔係人,媽媽一出現就當其他人完全無到,仲經常扭抱,施展大脾功箝實我... .
語言能力
  • 講句子好流暢,之前係諗一個phrase講一個,依家係諗好晒成句講出黎
  • 講野亦make sense, 不過有時大人講的說話由小朋友把口講出黎,會有爆笑效果
  • 問佢點解,幫佢講埋「因為」,有時佢已可以接住講到原因
  • 兩歲前開始問點解,然後依家成日問點解,問題少女時代來了!
  • 識得叫自己全名,成日讀錯的其中一個字亦讀岩了
  • 識得叫木木媽&木木爸中文全名 (只係教左一次,唔知點解佢咁記得呢。)
  • 姐姐話木木同佢對話會用英文,我自己試過用全英文同木木對答,佢可以答到一個動詞,或者YES/NO/OKAY,識得講here/there,試過最長的句子係話"this is for mama"
  • 有D歌佢聽慣聽熟但唔識歌詞,佢會自己用單音唱 e.g. 喵喵喵喵喵喵喵
  • 識唱的歌︰
    • twinkle twinkle little star
    • baa baa black sheep
    • ABC song
    • 排排坐
    • 何家公雞何家猜
    • 氹氹轉
    • we wish you a merry christmas
    • jingle bell
    • happy birthday to you
    • 5 little monkey jumping on the bed (近期最愛)
識講的詞彙唔再list啦,因為實在太多野講,記低唔到咁多

---------------------------------------


大家成日話木木同爸爸好似樣,拿我絕對唔係唔抵得架下,不過...真係似咩?



我覺得有時我同木木都好似樣喎 (阿囡咪埋對眼都有可能似既...) 



自己做事情系列1 - 女人購物



自己做事情系列2 - 女人試鞋



暫時木木砌lego鍾意向上發展



扮靚靚去開聖誕P



木木(媽)的favourite plush toy - duffy & shelliemay,係手偶黎架~



唔知大家有無為意,木木右邊咀角其實有粒癦,唔知係唔係為食癦呢



天氣涼涼地,最岩去公園玩,碌下碌下又一日



好欣賞木木長期保持大肚dum同周身肉肉 =]



大家小朋友會唔會影親相就唔望鏡頭? 木木有好多懶刻意 (其實係不屑)的照片



以前表妹未識行時,木木好怕表妹當佢係柱咁抓實
依家表妹識行就唔同講法了,木木會比較願意同表妹一齊玩,仲會好照顧佢 =]



yummy yogult



木木︰下次再見囉,唔知媽媽仲會唔會寫落去呢?



木木︰我二十四個月大啦!

8 comments:

  1. 有一次喺馬鞍山公園撞到你地一家三口, 不過當時趕住走人無嘗試過黎打招呼, 木木真係同爸爸好似樣呢!

    ReplyDelete
  2. um...木木真係似爸爸喎..wakakaka
    好鐘意木木個大肚腩, 好正~~~~~

    ReplyDelete
  3. 木木咁食得真好呀!
    大肚dum好可愛!

    ReplyDelete
  4. 木木個肚dum真係好得呀!!

    ReplyDelete
  5. 大肚dum so cute!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  6. 木木個大肚dum好犀利呀,同ee有得fright,哈哈哈.....

    ReplyDelete
  7. 生果咁甜,點解木木唔鍾意﹖我見好多小朋友點都有一樣半樣好鍾意。

    ReplyDelete
  8. 木木D造型好得, 好襯佢呢個小可愛 :D

    ReplyDelete