Baby Birthday Ticker Ticker

Sunday, January 17, 2016

木木兩歲

給我愛女木木︰

木木,今天你兩歲啦,不再是baby,是個toddler了。

相比一年前,你沒那麼胖,卻長高了,肥脾脾仍健在,頭髪也算是有點。

那時你才剛剛學會走路,仍是跌跌撞撞的;現在你已經會跑,爸爸媽媽跟著你在後面追。

一歲時,當時你只會說生命中最重要的三 - 媽媽 / dada (爸爸) / 奶奶;兩歲時,你會問媽媽:「心悠唔明白,點解xxxx嘅?」

同一本繪本,365天前你會主動坐在媽媽膝上聽故事;365天後的你依然,不同的是,故事你早已背得滾瓜爛熟,媽媽還未揭頁,你已經興奮的預告了。

從出生到現在,你還是那麼愛媽媽奶,感謝你一直與媽媽堅持。

兩歲嘛...大家都說會有trouble 2,放心啊! 媽媽永遠不會覺得你麻煩的。反之,爸爸媽媽會陪伴你渡過這個自我意識萌芽的階段。若為未能好好的表達自己而苦惱,請不要灰心,媽媽會守在你身邊,一起慢慢來。

希望你有個快樂無憂的兩歲 =]

愛你的媽媽上

----------------------------------------

感性野木木媽一向唔多講,總之呢粒囡,開開心心健健康康就好。
生日出去玩前同木木砌蛋糕,小朋友好開心呢 =]



今年生日木木媽無幫木木搞生日會,將搞生日會的錢拎左去買disneyland annual pass! 本身木木媽係disney fans,木木大個左好多ride都玩得,佢又開始明白自己做緊乜而之後都仲會記得,最重要係未夠三歲唔駛錢入場,只需要買兩張大人年票就掂!

對上一次黎係灰熊山谷剛剛落成 (2012年),之後因為做員工的親友離職而無得再去 (是粉絲卻不肯付錢去的窮女)。好想去果時仲未起好的迷離莊園啊...(成件事錯晒,而家係邊個想去disneyland?)



帶住個囡唔同玩法,當然要以阿囡喜好行先。
是日我地玩左...諗返好似乜都無玩過...!

我地睇左parade,木木第一次睇已經好enjoy,郁身郁勢,之後已經記得parade首歌,我地每次播親都立即hyper





同duffy & shilliemay影相,有擔心過木木會驚大公仔,結果擔心係多餘,佢仲走去同shelliemay kiss kiss!



(陪媽媽) shopping。雖然知道每年總有時候迪士尼會玩會員六折,但咁多年無黎,仲要十週年,我忍唔到手呀!



時間過得好快,已經到左晚餐時間...
無理由唔叫個kid meal俾壽星女,pizza & corn!



根據木木爸媽以前遊玩迪士尼模式
我地會晨咁早就係城堡前席地而坐,先睇night parade...





繼而擰轉背等睇住佢亮燈...



放煙花...



你見我地影的相就知我地前面係無人...



真係由朝玩到晚!
其實可以斬件式分幾次黎,但木木爸媽咁多年無黎,實在唔捨得走!



話時話,請問今日邊位生日?

4 comments:

  1. 補祝木木半年前生日快樂!
    木木媽最近好多UPDATE。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咦~笑我嘅~~~~~~
      呢排工作無咁忙,就UPDATE多D啦~

      Delete
  2. Replies
    1. 我已經date back篇文章架啦,原來都係會係BLOG友news feed出現 ><

      Delete