Baby Birthday Ticker Ticker

Friday, January 15, 2016

[體驗] 余仁生親子半日有機農莊遊

27DEC, 2015

謝謝余仁生邀請出席親子半日有機農莊遊活動
謝謝BABY-MO從中安排

如果唔係余仁生邀請,住係市區的小林家真係好少去郊區呢

而且呢類場所通常唔會自己無啦啦貢入去而係圑體參加多
所以一知道就舉手應邀!

當日本來有專車係尖沙咀接載參加者,小林家就自己揸車入去會合大家

呢日去西沙園藝農場,座落於入西貢必經之路旁邊
就算自己係沙田搭299入都好方便架

農場負責人帶大家遊一圈

介紹左一個自絡自足的水池,植物、魚、龜各取所需


小野菊 (野菊花呀野菊花哪裡才是你的家...)


我真係到咁大個女先知指天椒點解叫指天椒 (以下圖解)


睇左好幾款香草,有露絲瑪莉, 檸檬,薄荷,咁岩都係木木媽的最愛
木木就唔太欣賞了


是日三大主打 - 做農夫、焗麵包、手工皂

首先熱下身去耕田先!

主持姨姨講解完大家就落田啦,其實都只係做下樣耙下耙下
不過已足夠俾木木明白農夫的工作係點樣



然後我地去種薄荷葉,裝一半有機泥,擺棵薄荷幼苗入去
上面再舖泥,淋少少水,搞掂 !
(可惜我地未返到屋企,可憐小葉已經...)



之後應該係木木最期待的一個環節 - 包包!

講真平時木木媽整包都係夜晚扔料入麵包機整
木木的確唔知道麵包係點整出黎
不過今日由於時間關係,農場已經為我地預備好一發左的麵團
我地只需要整造型就可以了

有人出盡力咁幫麵團排氣



我地問木木想整熊仔豬仔定兔仔,佢話要整rabbit =]



加d余仁生杞子,其他小朋友拎黎當眼睛 (係喎兔兔眼係紅色!)
木木堅持要用黎做耳仔,至於眼睛
佢自己選擇用芝麻,仲好有心機逐粒執逐粒擺



最後掃層蛋漿令佢靚靚




麵包要時間做二發同烤焗,呢段時間我地去整下手工皂

先睇左主持姨姨示範打皂過程,我地係無份打的
因為打皂需要打熱,又用到氫氧化鈉,有化學反應,唔岩小朋友
木木媽之前學過打母乳皂,我的結論係...玩過一次就夠了 =P

小朋友需要做的事情就係印皂模! 吸印仔喎! 即刻醒神晒!

印好的皂返去擺陰涼處兩星期就用得


話咁快麵包已經焗好,搵唔搵到木木果個?



自從將兔包交到木木手上,佢雙眼就無離開過......


自己親手整,特別美味,記憶亦深刻好多
木木之後講左好耐「木木自己整包包」
木木媽都要試下係屋企同木木整麵包先得~!


食完包口乾乾,余仁生請小朋友飲開奶茶
坦白說木木冋木木媽都係第一次飲
原來係淡淡地的味道


原本之後係自由活動時間,但偏偏影完大合照就開始落雨
雖然無得去農場另一邊的海灘,不過能順利完成大部分行程已經感恩



今次超感謝余仁生的邀請,帶我地離開市區到戶外抖抖氣
小朋友們仲學到好多生活知識,大小都滿有收穫呢!

余仁生
網址︰http://www.euyansang.com.hk

園藝農場網址︰http://www.hkgardenfarm.org

2 comments:

  1. 木木整包個樣好認真,哈哈。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 為左食,要認真少少,如果唔係無得食,就罪大惡極 XD

      Delete