Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday, January 9, 2014

婚禮晚宴︰bubu shines and sparkles

前言︰
曾經許諾無數次…結婚一週年前寫好、兩週年前寫好
到今年三週年我已經無再提過
估唔到,係等待木木出世的日子,我竟然有勇氣提筆再寫!

寫,其實都已經寫唔返當時的心情
每一部分的細節亦已經印象模糊 (尤其依家仲係pregnanacy brain緊)
好多相片亦因為影到親友而不便公開

寫,最主要係因為bubu係婚宴上俾我的驚喜,一直都無分享俾大家知道
佢花左咁多心思時間去籌備,一件佢最引以為傲的事情
完全無blog過,我覺得對bubu好有虧欠…
如果再唔寫,怕且以後都唔會寫架啦,超級濃縮版都好過無丫? 哈哈!

好,等我tune返三年幾前的mode先…
(連水印都要搵返個舊版本黎用!)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

liveband奏起"the whole new world"…



帶領新婚小林先生太太徐徐進場
不知道bubu是怕鎂光燈還是未準備好,剛進場時的樣子好呆…



後來才懂得咧嘴笑和揮手,還比我更能捕鏡頭 =]



雖然說很想擺脫一般婚禮晚宴的「既定程序」
不過最後還是按照大眾的意願「做足全套」

切過dummy (& ugly) wedding cake,合巹交杯



來一個抖不過氣來的長吻… 



再說點感謝的說話 =]
這種前一秒在笑下一秒在哭的畫面比比皆是
精神分裂啊,整晚就是沒法控制情緒

當時我花在DIY的時間真的很多很多,媽媽是整個地球上最支持我發瘋的人
(bubu也支持,但有時候也會有微言 =P)
媽媽結婚前一晚還在幫我弄愛的宣言,而爸爸
特別記得他當時說過,謝絕所有邀約,時間都要留給愛女幫忙打點婚禮

一講起就眼眶紅紅,當然在座的媽媽也如是



最後跟所有親朋好友toasting,liveband奏起"be our guest"
大家終於可起筷了 =P


席間我們還送了感謝花束給四位爸爸媽媽
敬酒 (都是不顧儀態的照片,算了吧)
MCtony在我換造型期間跟賓客玩遊戲
我唱了歌,配合photo slideshow歌頌父母偉大,但口震震兼五音不全
三年多了,到今天我仍然不明白為何我會表演完全不在行的唱歌
而bubu,最近亦坦誠,他當年不應迫我無論如何都要有一項表演…

好啦這些都不重要 (還是懶得寫?)

bubu從我換好敬酒造型出來就不知所蹤,我又不至太蠢
猜到多半是驚喜時間,只是不知道會是什麼

首先螢幕播出photo slideshow,我看了沒多久就明白
bubu背地裡沖晒一大堆我們籌備婚禮期間時拍的照片
邀請我幾位朋友一起到scrapbooking workshop
製作一本籌備我倆婚禮的scrapbook album!
看到這裡我已經感動得想哭 (還未哭)
片段播到尾聲時音樂fade out,然後live band music fade in…
???

然後spotlight指向入口處,bubu出現!
接著音樂,一邊唱,一邊向我行過來…



行到半途,夾道的兄弟姊妹突然點起煙花! 我簡直看傻了眼…
(初時我以為兄弟姊妹站兩邊只為壯壯聲威或灑灑花而已)
bubu話,這一幕是他人生中最有型一刻 (不能認同更多!)



來到我的面前,送上剛才片段裡所製作的scrapbook album
還繼續對著我大唱情歌,我早已經感動得哭成淚人了
(題外話,bubu唱歌很有水準的)



繼而帶領我上台,向不知就裡的來賓說
他知道我喜歡scrapbooking,知道我為婚禮花盡心思
才會想到用這樣的方式去保存

事後bubu問我,有否想過他會唱歌做驚喜節目
我想說真的沒有,因為…當時哪有空餘時間去想 =P
反正以bubu性格他一定會做點什麼就是了



只是真的沒想到他除了做自己最在行的事之外
還做了其他對他有點吃力的事情 (scrapbooking+movie making)

多謝你,老公!
非常驚喜,也很喜歡,謝謝。
(順道也謝過你的歌喉,令人暫時忘記了我的歌喉 XD)



最後再換過送客晚裝
高高興興跟親友說聲謝謝跟再見



野~籌備近兩年的婚禮完成啦 =]
待會上酒店房間就會有鮑魚伊麵食 =P



-----------------------------------------------------------------------------------------------------

後記︰
原本應該感謝一大堆人,再黎vendor review
不過事隔左咁耐,應該無乜referencing的功用?
加上我坐電腦前一氣呵成寫完,木木已投訴左無數次
我要去休息啦…

已經係2010年的婚禮,依家大家睇返,唔知會唔會覺得好老土呢?
如果有興趣,可以重溫返我地的小婚禮 =]

24 comments:

  1. 終於完整記錄晒你既婚禮喇!! {拍掌} 你再寫返婚禮時, 有冇少少感動又想喊呀?
    我結婚後收到相, 再睇返都仲係好感動到眼濕濕架~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無! 哈哈! 因為一心只係想快d寫晒佢 =P

      Delete
  2. 唔老套,仲好感人,睇到小高都...好替你們開心!bubibu真的很美!

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks 小高,四年前年輕貌美d丫嘛 =P

      Delete
  3. Replies
    1. 我都好鍾意果張相,好明顯係因為搞掂晒心情輕鬆!

      Delete
  4. 你真係一個好靚嘅新娘呀!sweet couple

    ReplyDelete
    Replies
    1. 果時後生丫嘛,同依家比梗係靚d =P

      Delete
  5. 好正呀~ 好令人回味既婚禮, 有機會我都想聽下bubu 既歌聲呀~ 到時BB gathering 要求佢帶circle time 啦~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢出席果d聚會就會變怕醜仔架啦 =P

      Delete
  6. 遲到好過無到呀, 好開心等到你的分享 =) 咁講法原來我都開始左睇/寫blog兩年了(你係我一開始follow的bloggers之一)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我為自己呢個行為都好開心! 終於唔係得個講字!

      Delete
  7. Yeah ! 終於完成喇!哈哈!每時每刻睇返大家為婚禮努力既成果,真係會好開心! 我都仲未整本結婚相簿😂

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都有張coupon一直未用…睇黎我都係用黎整俾木木多…

      Delete
  8. 你d look全部都好靚呀!

    ReplyDelete
  9. woo...咁第時木木咪有耳褔, 有靚聲木木爸成日唱歌俾佢聽~
    btw, 木木媽全部look都好靚呢~~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 依家已經有,木木爸日日唱歌俾木木聽 =]

      Delete
  10. YEAH, 木木出世前終於寫完! 完成左一個大TASK呀!! 大力拍掌~~~!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都好開心呀,話晒呢度都係結婚起家,可以完滿地完成再迎接木木!

      Delete