Baby Birthday Ticker Ticker

Tuesday, January 28, 2014

[三十七週三天] 產前檢查 • 私家 • 16

30 DEC 2013 • WEEK37 DAY3 • 孫錫鴻醫生  WEIGHT: 5 LB 11 OZ

2013年最後一次產檢,唔知會唔會亦係最後一次產檢呢?
今日的預約時間係1245,我自己先去診所驗小便量血壓同磅重
然後會合PM OFF的bubu一齊lunch
之後都係如常咁邊shopping邊等電話返上去繼續等

但今日我地有另一個任務,就係要去MUJI添置木木的衣櫥
係MUJI傢俬部滾攪左好耐唔知時間,到1530診所姑娘打電話黎
話孫醫生臨時有個緊急開刀,今日booking全部cancel!!!
如果堅持要等的話,起碼夜晚七八點後
如果改期的話,最快要五日後,兼且預左要等好耐...

無奈,但都無辦法啦,一個鐘後,正當我地停車場拍咭出車的時候…
診所打電話黎,話孫醫生返緊黎,問我地仲係唔係附近
x!@#$y%^&z* 岩岩拍左咭!
結果,都係產檢行先,又U-turn返入停車場再泊過

返到診所,明明話孫醫生仲未返到,轉頭就嗌我名
明明唔見孫醫生係門口行入黎,唔通有秘道?

(我好似將無關痛癢的無謂野講得太仔細添…)

已經足月,孫醫生近兩次都好努力想影清楚木木的樣俾我地睇
可惜木木今次又搵手擋,睇唔晒佢「眼耳口鼻都大」的樣 =P
不過今次見到木木摔眼 (咪摔啦囡,有眼紋呀),見到木木打喊露
仲連嘴唇都睇得好清楚 =]



照照下,孫醫生無啦啦話開燈影相,叫bubu俾電話姑娘,另一個拎住部單反
我地兩個呆左唔知發生咩事,哈哈~

 

孫醫生又問我揀左邊隻奶粉,呢個我有準備,因為有朋友預告左 =]
我知道我揀果隻應該唔會sponsor醫生,所以係大路選擇之中揀左
雀巢能恩,貪大陸人少搶呢隻~


木木的parameters都係咁上下﹐重5磅11,percentile微升至9%
頭仔細五日、肚仔細一週半、大腿大一日,overall細五日
孫醫生繼續話無問題,惟有繼續信佢
木木頭細,希望易生兼唔駛剪會陰啦~

最後我問孫醫生預計幾時生得,佢請bubu出去,然後幫我檢查宮頸
答案意想不到︰「頭已經落左2/3盤,好低兼且宮頸好軟」

好消息係孫醫生話我會生得好快,三四個鐘貨仔
如果由佢接生,兩三鐘就搞掂咁話!

壞消息係孫醫生話我應該呢三幾日就生得
點解係壞消息? 
一黎我想木木再重少少肥少少先 (通常USG磅數估重左)
二黎我想出席埋哥哥婚禮木木先出世
三黎我地好多野未準備好

所以孫醫生無幫我人手整鬆宮頸,如果唔係聽日就生得
which我接受唔到,岩岩先足月!
聽媽媽會話,肚裡面住多幾日爭好遠架
所以,木木你乖,儘量住耐d啦~

出返去我同bubu你眼望我眼,手都震埋,呢個消息真係太shock
(你亦可以話我地太老定,無預過[三十七週]隨時生得)
回家路上已經立即商量有咩未做未買做邊樣先
突然好緊張呀!

24 comments:

  1. 孫醫生係咪想搵你地做生招牌, 所以同你地影相呀?

    ReplyDelete
  2. 嘩, 咁快就生啦, 好緊張呀!

    ReplyDelete
  3. 突然開燈影相咁爆,我都係笫一次聽呢!

    ReplyDelete
  4. 突然開燈影相...阿醫生仲要好CHOK...XXDDD

    ReplyDelete
  5. 孫醫生係咪知你會寫BLOG, 所以影埋相幫佢做下宣傳先~

    ReplyDelete
  6. 呢個醫生幾好, 好詳細同你地解釋, 請問他是私家或政府醫生?

    ReplyDelete
  7. 可以影呢張相都幾好,好值得紀念!
    細細size好好生呀!
    睇fb知你生左,期待你分享!

    ReplyDelete
  8. 我記我最後一次去 clinic, 係去簽手術同意書,孫醫生都有話影相

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我生果日都有去覆診,大家都懶得影,如果唔係會影三次!

      Delete
  9. 恭喜你, 生左木木了, 怪不得最後update係37w3 啦, 我今日才知咋!
    最後係幾week? 幾號出世架? 幾重呀?

    好替你開心呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    魚仔

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝你呀魚仔~木木已經出世啦,你like我facebook page,果邊暫時會update得快d =]

      Delete
  10. 孫醫生好好人,幫你留住值得記憶既一刻^^

    ReplyDelete