Baby Birthday Ticker Ticker

Friday, February 15, 2013

曼谷五天歎食買 • DAY5 • 翟道翟

又一個trip last day! 雖然係頹,但話晒都叫「又寫完一個!」
而且,已經多左一個outstanding遊記...

3 AUG 2012 晴
CHAKTUCHAK MARKET (JJ MARKET) > BKK > HKG

最後一日係星期六,時間不太充裕下依然決定去翟道翟走返轉
聽過無數咁多朋友講過「翟道翟好熱,行得好辛苦,要有心理準備」
去感受下熱多幾多先~

always BTS =] mo chit 站出



基本上全部乘客都係向同一個方向行,過天橋去對面路,行兩三分鐘就到



翟道翟...原來係咁既...
出發前都上網搵過directory睇,以我地得一個上午的時間,當然無可能行得晒
一去到現場,亦發覺唔係話睇住directory行就會好容易去到想去的zone
因為實在太大太亂...係外圍見到zone幾zone幾,鑽入去行兩行就唔知自己行左去邊...

我同bubu的腸胃系統都ok sync到,一見到呢位紫花圍裙姨姨的雪條
不約而同咁話︰呢個食完半個鐘內一定肚痛 XD



亂咁行亂咁行~ 行過見到好大檔絲花,質素唔差!



仲有呢間「如果我仲prep緊婚禮我會尖叫」的鐵藝店
以前死搵爛搵的雀籠,呢度,大把...
搜購一大堆返香港,都夠開間deco公司!



行行下又行左去一個人流極少的zone,全部檔都係賣藝術野
好多檔主仲一路看檔一路畫~ 如果有時間可以慢慢欣賞,可惜我無...
呢檔係我最喜歡一檔! 直望最埋果三幅,好靚好可愛好colourful!
(我鍾意既係咁上下架啦,唔好以為係d咩抽象派...)



傻下傻下,無啦啦撞到間專賣buttons的大檔!
由成個五蚊餅咁大,到iphone鏡頭仔咁細粒的鈕都有!
興奮程度爆燈! 立即進入掃貨mode!
其實唔平架,努力d係淘寶搵應該會有 (後來亦證實真係有)
不過問題係,果日已經last day,我地仲有錢剩,大條道理 =]



行到咁上下個人開始清醒d,知道邊個zone係大約邊度,終於行到去有衫賣的地方!
可惜為時已晚,已經差唔多要走 T.T
(有少部分檔,係asiatique同terminal21都見過)



我知道另一邊有個JJ PLAZA,不過唔夠時間
亦無機會去附近OR TOR GOR (安多哥市場) 食地道野 (唔去都ok既,因為會肚痛)
希望下次可以去埋啦!

今日唔算好熱,有時天陰,接受到! 未嚇親,可以有下次!

--------------------------------------------------------------------------

離開翟道翟,我地又返返酒店
話說四晚酒店係團購返黎的,著數在同一價錢,經團購會upgrade rm type
仲包一餐buffet lunch!


呢個位我要公開讚揚下bubu,又話說我本來唔係plan last day食呢餐
係bubu話呢餐係雞肋,食多食少無所謂,擺係翟道翟之後機場前食
唔駛等位唔駛等煮食完直接拖篋去機場!
我聽完之後覺得勁有道理,點解我咁都諗唔到?

雖然係免費,同早餐一樣我覺得唔差架,以ramada級數黎講 =]



如前言,食完直接拖篋由酒店搭的士去機場
的士由酒店負責搵,公價400baht,酒店搵返黎的通常都係partner開果堆的士司機
比自己截俾多少少,但安心好多呢~



cathay pacific @ entrance6



自從經歷過人生第一次要俾luggage surcharge (2011年沖繩...)
自此我地都好緊張check-in時行李過磅…
兩個人一大篋,喪買 (連洗頭水護髮素都買就為之喪買) 都只係22.9
算係咁啦…

(呢個trip之後,我買左一件小工具,令以後旅程唔駛再驚check-in!)



曼谷suvarnabhumi機場,過左關之後仲有900m shopping mall俾你用晒d泰銖…
買左車用+家用香薰
買左jo malone (多謝老公>3<)
無買victorias secret (沙田新城市都開lu)
至於mango tree,陣間再講…



好有型的候機室!





回程依然係兒童餐,依然俾空姐由頭到腳打量…(最多下次唔玩 kid meal啦><)



但係呢個無汁的雞肉薯條又真係好食過隔離果兜好多…



就係呢個芒果糯米飯
我地見有檯港客係mango tree食緊,檯面有好多盒芒果糯米飯外賣
於是我地就有樣學樣,係mango tree叫外賣諗住上機/返香港嘆
等左好耐好耐先有…然而拎到手先發覺同人地果包唔同樣…
再左望右望,先知人地係係對面一間賣手信的舖頭買
新鮮即場入盒果隻都只係唔記得140定160baht,while mango tree 賣300baht!
拿拿臨衝過去諗住買多盒溝貨,點知唔知邊位咁食得,買左16盒,一下KO左檔芒果糯米飯!
我果下鬼唔望佢食咁多芒果痾足七日七夜! (幾狠毒…)

大家記得去手信舖買新鮮芒果糯米飯﹐係shopping mall兩邊盡頭都有
比呢份大份好多架~



我又完成一個遊記啦! 唔駛讚我,我讚下自己得架啦 =]

----------------------------------------------------------------------

相關閱讀︰
曼谷五天歎食買 • 前
曼谷五天歎食買 • DAY1 • HKG > BKK
曼谷五天歎食買 • DAY1 • chitlom的商場與商場
曼谷五天歎食買 • DAY2 • 暨[扮]闊太的生活在曼谷MO
曼谷五天歎食買 • DAY2 • 河邊倉庫裡逛ASIATIQUE
曼谷五天歎食買 • DAY3 • 咪又係歎食買...
曼谷五天歎食買 • DAY4 • 沿用DAY3的標題...


12 comments:

  1. 值得掌聲鼓勵呢~
    個芒果糯米飯真係有點兒.....
    [版主回覆02/21/2013 10:55:44]削囉! 都係自己豬,癮到就唔理價錢唔知好唔好食都落搭...

    ReplyDelete
  2. 我上個星期六都去左! 雖然去站好多次,都未行得熟,真係太大太亂啦! 藝術區次次都行,雖然藝術家們 update 得好慢~ 近MRT 站 section 2同3有多D靚衫賣,下次再去過啦!有無食椰子雪糕?
    [版主回覆02/21/2013 11:01:30]下次去試下搭MRT先! 無呀,我同hubby唔太敢食街邊檔,而且我唔好椰子 =p 鍾意椰子既我估一定好正!

    ReplyDelete
  3. 都係要掌聲鼓勵嘅

    好想知你買左件咩野工具。。。
    [版主回覆02/21/2013 11:03:40]可能大家都有用開/覺得無乜用,純粹我自己覺得好有用都唔定...借左俾朋友去旅行,返黎時介紹俾大家知 =]

    ReplyDelete
  4. 莎拉蛋糕Sarah CakeFeb 16, 2013, 10:48:00 AM

    真係要掌聲鼓勵, 成功出晒個油記!!!
    [版主回覆02/21/2013 11:04:28]多謝陶寶b媽的鼓勵!

    ReplyDelete
  5. 繼續出遊記喇~~~~~我去完都無去到JJ MARKET...實在太短時間去唔切呢!!
    [版主回覆02/21/2013 11:05:04]你三日真係唔夠喉呢! 下次再去丫,我覺得點都要去一次既~

    ReplyDelete

  6. 等睇下一個~
    [版主回覆02/21/2013 11:05:22]日本先定蘇梅先好?

    ReplyDelete
  7. 呢個trip之後,我買左一件小工具,令以後旅程唔駛再驚check-in??? <---係乜東東呀?
    [版主回覆02/21/2013 11:03:17]可能大家都有用開/覺得無乜用,純粹我自己覺得好有用都唔定...借左俾朋友去旅行,返黎時介紹俾大家知 =]

    ReplyDelete
  8. 芒果糯米飯入去過關前有得賣架!仲好似係150bth
    [版主回覆02/21/2013 11:06:14]過關前我無留意添,thanks! 其實都係旨在駛晒d錢佢 =p

    ReplyDelete
  9. bubibu, 吃過午飯未?
    小高都好多年無去翟道翟索平啦!外子覺得好熱唔想去... ><
    唔制...今年一定要go go go ~
    [版主回覆02/21/2013 14:11:45]嘩~ 好開心! 好快就會到5月!
    [小高回覆02/21/2013 12:02:12]早上好!我去過兩次都覺得真係好好好熱,通常逛兩三個鐘已是極限!
    暫時plan 5月!^^ 我和外子很喜歡到泰國旅行。
    [版主回覆02/21/2013 11:07:13]我估平時真係好熱既! 咁岩我去果幾日陰天反而仲好行...
    今年會去泰國旅行? good good!

    ReplyDelete
  10. 呢個trip之後,我買左一件小工具,令以後旅程唔駛再驚check-in??? <- 係咩黎呀...
    我覺得你呢個芒果糯米飯好q 呀...
    [版主回覆02/21/2013 11:03:52]可能大家都有用開/覺得無乜用,純粹我自己覺得好有用都唔定...借左俾朋友去旅行,返黎時介紹俾大家知 =]

    好cute = 好細份...隻碟係我架唔關佢事~

    ReplyDelete
  11. 我都無去到翟道翟tim....我去左兩日曼谷咋...下次真係要plan~

    ReplyDelete
  12. 上年9月bkk trip 我都有去呢度呀, hehhe~~~
    不過又熱又多人又似迷宮, 無晒尋寶嘅興致lu~~~
    淨係買左象仔磁石同一袋波波燈, $20, 好抵呢^^

    ReplyDelete