Baby Birthday Ticker Ticker

Sunday, December 9, 2012

台北四天紙婚小旅行 • DAY3 • 去北投泡個熱呼呼溫泉

7 NOV 2011 雨
北投 > HELLO KITTY SWEETS > 誠品 > 台北101

結婚一週年正日! 可惜落足一日雨...
除左食餐好,今朝特登安排去北投浸下溫泉,肉帛相見一下 (!)

原來北投站去新北投站呢段車程,有別一般列車
車身車廂配合北投溫泉區,仲要每卡都唔同設計,有趣!
不過車程得一個站,都未認真睇已經要落車...

至於我呢身眼鏡妹頹look...well,浸溫泉咁熱,化妝的話乜都溶晒咪仲恐怖 XD



第一次黎北投,感覺好舒服,靜,空氣清新,好地靈人傑咁
(其實只係因為好鬼早又係平日仲要落緊雨...)

沿途都係花草樹木,雖然係要行上山,都唔算好辛苦



出車站就會見到呢個指示牌,估唔估到我book左邊間?



行人路上的水渠蓋,下面已經係溫泉水,冒煙的!



由於我地揀果間幾乎係山頂咁滯,途中經過好多其他溫泉館
例如呢兩間「美代」同「水都」,都睇過有人recommend,好彩無揀!


「加賀屋」,係我揀的溫泉館 finalists 之一
睇落都唔錯,下次可以試試...



估到未呢? 行到咁高,除左好出名果間「皇家季節」
仲有就係我book左的 「三二行館」(villa 32)



門口好簡約,而內裡別有洞天
好似一間有錢人家的別墅 (別墅都係有錢人先會有架啦…)
而事實亦真係有個有錢台灣人,整左呢幢只有5間客房的溫泉館 ._.|||

下面果三盤石,都係冒煙的!



我地行程無時間係北投留宿,所以集中搵可以提供「獨立湯屋」
我俾bubu由兩個finalists揀,bubu一聽到三二行館只得5間房,二話不說就揀呢間!

被安排去03號獨立湯屋,好期待呀!



對唔住…唯一一張panorama out focus…
呢間獨立湯屋大概百零二百呎,麻雀雖小,五臟俱全
梳洗、如廁、淋浴、浸溫泉、梳化休息都有各自空間



梳洗的地方~



L'OCCITANE沐浴用品同EVIAN礦泉水



雨蓬花洒爽歪歪



主角~睇落細細個其實坐四個人都ok!
而且左邊木窗可以拉開,頭頂的天幕亦可以拉開…變成半露天風呂!
可惜外邊落住毛毛雨><



我地無深究呢個係什麼什麼泉水啦,總之好熱好舒服就ok!
浸個十分鐘就上水淋一淋凍水,落去又浸過,如是者兩個鐘~



側邊仲有張梳化,著住浴袍攤係度亦係好梳乎的事…
至於呢張著返衫的係為大家而設 (!),happy paper anniversary on nov7 =]
(咦~原來小林先生仲好配合咁著左佢件goerge best 7!)



呢間溫泉館我地好recommend大家去
靚,乾淨,用品高級,私隠度高,岩晒couple
我地book的係獨立湯屋,平日兩個鐘剩浸無記錯大概NT2000

三二行館
http://www.villa32.com


行館外仲見到可愛的心心葉 (三/四瓣唔緊要啦 =] )



暖笠笠咁離開左三二行館,沿路行返落去,途中會經過幾個北投名勝
首先係地熱谷



離遠睇已經見到好大煙!



煙霧瀰漫…至於點解會咁,基於我要拿臨臨寫埋個紙婚之旅
大家有興趣的話請自己google…
(當時我有走去睇簡介架,不過事隔一年已經唔記得晒之嘛 XD)



無冒煙的部分,湖水好藍/綠!
(我同bubu成日對一件物件究竟係藍色定綠色有好大分岐,
為免有人睇完又同我拗,都係唔好define)



再落就到北投溫泉博物館



如果對北投溫泉區的形成好有興趣,可以黎呢個博物館
我睇完都明白晒點解扭開個掣就有熱辣辣的溫泉浸 =P (同樣地,已經唔記得晒)
(右)以前的泉水輸水管



係呢度我見到一個奇景…北投風景優美地靈人傑 (堅持呢度係)
多人黎影婚紗相一d都唔出奇,通常我地影相咪準備d小道具嘅?
你地睇下呢對新人的道具

一本好大好大好大本的書! 用木架砌的書! 唔好忘記係外影!
我仲見到有props公司的貨車係附近…好誇張!
可惜我周圍捐都搵唔到位睇正面,好想知本書寫咩 =P



結婚一年的我地,已經無晒影post的衝動

對我黎講,部分原因係…身材已經走晒樣 XD
(不過結婚兩年的呢期,我竟然返到結婚前幾日的磅數同腰圍,奇蹟)

----------------------------------------------------------------------------------------

相關閱讀︰
台北四天紙婚小旅行 • DAY1 • HKG > TPE台北四天紙婚小旅行 • DAY1 • 淡水+美麗華百樂園+士林夜市
台北四天紙婚小旅行 • DAY2 • 濛濛的九份
台北四天紙婚小旅行 • DAY2 • 漫遊東區再乾杯




10 comments:

  1. 這間溫泉旅館好靚啊~~ 係咁優美的環境浸溫泉, 人生一大樂事啊~~
    [版主回覆12/17/2012 16:33:20]無錯,如果無落雨fu應該更正~~~ 下次去試試丫

    ReplyDelete
  2. 呢間溫泉响台灣好出名, 我下次都想TRY 下.
    [版主回覆12/17/2012 16:31:41]原來好出名? 我係撞中一篇台灣遊記而知道的~

    ReplyDelete
  3. 嘩!論到我一月去台北,遲左睇post,我岩岩訂左住春天。有機會再下次試你講既呢間:)
    [版主回覆12/17/2012 16:31:05]春天都好popular! 多人book春天都應該有佢優越之處,enjoy!

    ReplyDelete
  4. 你真係好有心機寫遊記喎,我次次去完旅行都話要寫,寫到而家一篇都無寫過 >.<
    [版主回覆12/17/2012 16:30:17]你知道嗎,我仲欠緊大家我兩年前的wedding,所以再唔寫,自己都過唔去><

    ReplyDelete
  5. 呢間溫泉行館好正呀!! 我同老公都會為顏色而討論一番ga...ha..btw i think it is 湖水藍囉!!!哈哈。。。
    [版主回覆12/17/2012 16:29:31]湖水藍完完全全係為左湖水而定的一隻色,所以無得拗,哈哈!

    ReplyDelete
  6. 我們十月份去北投時住了加賀屋呢! Service和膳食都很好, 完全日本Feel !! 下次可以試吓啊!
    [版主回覆12/17/2012 16:28:54]多謝你話我知! 如果bubu唔堅持翻兜下次一定要試加賀屋!

    ReplyDelete
  7. NT2000真係好抵玩啊~~~
    by笨豬小慧simple
    [版主回覆12/17/2012 16:28:16]book果時覺得有d貴架,浸果時亦覺得「下浸完啦?」,不過事後諗返其實都ok值!

    ReplyDelete
  8. 我跟團時住過春天,住宿房間有獨立溫泉,正到痺,如果你下次有時間留宿可慮吓呀,我honeymoon時又係去咗浸溫泉(已經零印象間嘢叫咩名,不過唔o係北投),浸到查生發燒.....不過我一個人霸晒可以游兩步水tim呀~~

    ReplyDelete
  9. 我跟團時住過春天,住宿房間有獨立溫泉,正到痺,如果你下次有時間留宿可慮吓呀,我honeymoon時又係去咗浸溫泉(已經零印象間嘢叫咩名,不過唔o係北投),浸到查生發燒.....不過我一個人霸晒可以游兩步水tim呀~~
    [版主回覆12/18/2012 10:17:01]春天應該係龍頭大佬包無衰果隻 =]
    浸到發燒 @.@ 我自己浸都唔敢玩得太勁,始終平時少浸,驚暈呀...

    ReplyDelete
  10. 請問你係咪上網訂獨立湯屋的?!我都plan 1月去taipei,,又想浸溫泉但吾過夜,問左加賀屋要2500蚊台幣 90分中~你呢間2000台幣都幾好=)有D心思思想BOOK你呢間
    [版主回覆12/21/2012 15:07:02]係呀,係三二行館website book就得,依家唔知仲係唔係nt2000呢...

    ReplyDelete