Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday, November 22, 2012

台北四天紙婚小旅行 • DAY2 • 濛濛的九份

6 NOV 2011 雨
九份 > 東區 > 乾杯

第二日早上plan左上九份,要食飽早餐
just sleep的早餐唔係太多選擇,不過勝在夠正常,唔駛驚食完肚仔痛



由西門站搭捷運去台北車站,行過去臺鐵搭火車
原本我出發前已study左要搭邊種車邊班車架
唔記得因咩事有人撩交嗌 (成年前仲記得,bubu你老婆都幾記仇架喎!)
嬲到我扁晒咀,最後連買左咩飛,上左邊架車,目的地去邊都唔知
(仲要無得買我好想試的台鐵便當!!!)
搭搭下開始見唔對路,唯有係火車上問本地人,知道係八堵要落車去另一個月台轉車先可以去到...



未上九份,係台北市中心已經落起毛毛細雨
「落雨」好似已經成為婚後旅行的標記...



anyway, 終於平安到左瑞芳 =]



09年plan台北行程時,睇過話上九份的巴士係車站對出的頂好超級市場度搭
今次去已經唔係lu~係瑞芳車站前站出口轉左行一小段路,經過警察局就見到



你睇~不過聽埋聽埋,都未聽過有朋友去九份時風和日麗天朗氣清...



而且上到九份即刻感覺到凍左+大風左,記得帶件外套啊~
(不過入到去,又因為太迫人而覺得好熱._.)



去九份主要都係為左食 - 開始掃街!

呢檔賣炸蝦球係入去左邊第一檔,一見到成座蝦山已經好想食
但心諗住quota有限睇定d先,最後臨走前都係忍唔住食左...
[唔好食] 完全俾座蝦山呃左!



魚丸伯仔賣魚蛋,初時唔知咩叫「冬粉」,諗住叫左先算...原來即係粉絲 =]
[好食] 呢個魚蛋山就信得過啦,彈牙爽口!



雪糕花生捲唔知實際叫咩名,個名係我作的 =p
佢有d似我地香港既糖蔥餅,一塊圓形白麵皮
上面舖左由一大磚刨出黎的花生糖碎, 重點中間夾住兩球雪糕!
[好好食] 本身九份凍凍地,再食個雪糕捲真係無得頂~



各式台灣腸完全係行過見到口痕要食,不過本來就係我同bubu的共同至愛 =]
[好好食] 台灣腸真係特別好食架,尤其佢地用炭爐烤過果d,腸衣脆卜卜甜耶耶
入面又肥又香...當然佢亦比廚師腸更無益...



賴阿婆芋圓芋圓係九份另一特色小食,知道最出名係阿柑姨芋圓
但係一路行上去都未見 (無諗過要行到國小咁高先到)
途經賴阿婆,記得都ok就坐低左 XD
阿婆其實都好多人幫襯啊 (可能好多都好似我地咁...),而芋圓亦好QQ
[好食] 之前未食過,食過就愛上,有衝動想買包返去煮!



關於食應該係咁上下,仲有d九份必吃
eg 阿蘭草仔粿,肯定唔鍾意食就無謂試
繼續向上行,見到九份國小就代表到頂啦 (當然亦途經左阿柑姨 ,._.,||| )

天濛濛又落住雨,到此一遊就行返落去lu~



行返落少少分叉路轉左落,又有另一番景象 - 依山而建的茶樓群
(人地茶樓真係茗茶,唔同我地嘈喧巴閉爭位搶點心的茶樓...)
無閒情逸致慢慢茗茶,係外面欣賞佈局建築啦唯有 =]
(咁點解afternoon tea又有?)



行到落最低就係昇平戲院,關於戲院歷史及發展請自行wiki
(咁算係咩遊...記...)
我最緊張就係要去吸印仔 =p



戲院旁邊有間香草舖子,未行到已經俾芳香撲鼻的薰衣草吸左埋去
兩個放棄自己原來工作的台灣女仔,一手一腳搵地方種薰衣草,造手工薰衣草產品...
(左上) 有得試手工皂,試完之後,忍唔住狂索...真係好香!
之後都買左一舊返香港用,洗完手唔乾,襟用唔易散,最重要係好香~

我地仲坐係舖頭出面的小庭園,寫上山前係車站買的「十分幸福」明信片 =]



九份大致上已經行完,沿路行返落入口 (沿途繼續食食食),搭公車落返瑞芳車站
臨走前係車站呢間店舖可以寄剛才寫的明信片,有特別的郵戳 =]



其實成朝係九份一直都落住雨,時而傾盤大雨,時而毛毛細雨...
但當落左山之後,就鬼死咁好天...



走lu~係呀我地只係去九份
因為時間緊迫,唔夠玩埋平溪線,十分 / 平溪 / 菁桐都無去到
果期仲要「那些年」大熱,無得去放天燈有少少失望
不過唔緊要啦,下次再去...台北之嘛 =]



DAY2下午同夜晚去左邊呢? 成年前真係唔記得...
無晒貨係手 (相片),要返屋企執貨先有料寫BLOG啦 =p

----------------------------------------------------------------------------------------

相關閱讀︰
台北四天紙婚小旅行 • DAY1 • HKG > TPE台北四天紙婚小旅行 • DAY1 • 淡水+美麗華百樂園+士林夜市

9 comments:

  1. 等我估下先...第三日係紙婚正日, 係咪DIY Post wedding呀? 仲有小道具都未出場喎!!
    [貓小玲回覆11/23/2012 10:05:08]哇哈哈哈....我都被你騙左添~
    [版主回覆11/22/2012 17:31:23]我自我感覺太良好,以為已經寫到day3,原來只係寫完day2早上...

    ReplyDelete
  2. 記性好好既hehe!!掌聲鼓勵!
    [版主回覆11/22/2012 17:33:30]謝謝sa的鼓勵,不過並唔係記性好,而係用返小一時學既技能 - 看圖作文!

    ReplyDelete
  3. 寫寫下曼谷變左台北,哈哈~
    [版主回覆11/26/2012 11:00:04]哈,我都知咁飄大家一定睇到一頭霧水 =p

    ReplyDelete
  4. Bubibu
    -個早餐....唔錯,我覺去旅行食早餐,真係好緊要. 因一去旅行,真係周處行,體力好大.
    -台灣好多嘢食,雪糕花生卷, 好特別!但感覺應該幾夾,幾好食
    [版主回覆11/26/2012 11:00:39]但其實好多時我都會為左行程/唔知醒而miss左早餐...

    ReplyDelete
  5. 哈哈~~~2012寫返2011~~~~不過好野唔怕寫 =)
    [版主回覆11/28/2012 11:50:06]都真係好過份呀呵...?

    ReplyDelete
  6. 九份, 一個我係台北最唔鐘意的地方, 又濕又凍, 路又窄, d人搭住遮撞嚟撞去, 加埋簷篷的滴水, 街邊食物我完全唔敢試...........總之就係一個印象麻麻的地方啦
    放心啦, 去九份落雨唔關你事ga, 地理環境關係, 九份一年有九個月都係有雨, 無雨天晴先係稍奇呀~
    by笨豬小慧simple
    [版主回覆11/29/2012 15:46:24]哈哈,睇黎真係好唔鍾意咁啵~ 我認同,路窄仲要擔遮都仲要dup濕呢下真係好乞人憎! 我下次都未必會去,直接搭平溪線玩十分果邊

    ReplyDelete
  7. 莎拉蛋糕Sarah CakeDec 1, 2012, 4:45:00 PM

    你都算記性好啦, 成年前都仲記得, 仲要有恆心去寫返, 呢吓先犀利!!!
    [版主回覆12/09/2012 02:10:28]哈哈!我唔寫紙婚旅行,就寫唔到棉婚旅行架啦~

    ReplyDelete
  8. 係囉, 我上次去九份時都想去埋平溪線玩, 可惜時間真係好緊迫, 最後都無去到~~
    [版主回覆12/09/2012 02:11:01]下次一於skip左九份直接去玩平溪線!

    ReplyDelete
  9. 九份上我都有去, 點解你有咁多野食...而我只係食左一隻芋圓=.=
    [版主回覆12/28/2012 23:35:25]因為唔理前後左右食死罷就!同埋去九份,就係為左食咋 =p

    ReplyDelete