Baby Birthday Ticker Ticker

Friday, July 13, 2012

婚禮晚宴︰hv a piece of cake

嘻嘻...
除了尷尬得要以笑聲遮醜,我不知可以寫什麼做開場白才好
如果有新朋友不知道為何我會尷尬,望一望上面blog banner的結婚日期,就會明白...

-----------------------------------------------------------------------------

當場地準備好之後,趁未有太多賓客來到
就先和兄弟姊妹一起切結婚蛋糕吧。

切蛋糕這玩意,我當然最想在下午行禮後進行
不然晚上進場後代替假蛋糕也好 (但又好想可以玩那個落刀位的罅隙!!!)
不過,基於太多客觀原因
我總不能訂個 (成世女最貴嘅) 蛋糕切一切然後丟在旁邊擺著看吧?

我們的結婚蛋糕來自cake2,那時其實已經開始有小店或者freelancer冒起
不過因為場地本來就贈送5磅cake2,於是我們就順理成章去cake2加錢upgrade
省點錢又不用浪費原本的蛋糕 =]



排列好男左女右好有氣勢的樣子,就切蛋糕拍拍手野野野好開心~
大家記得趁此時抓住兄弟姊妹拍照!
不然一秒鐘後,全人類會散開各有各忙,然後台上就開始被有勢力人士霸佔...
(放心! 我有抓到~)

(p.s. 年多前的我,好瘦呀,好羨慕呀...)



喜歡兩層的結婚蛋糕,小巧可愛點,反正場地有供應小食,不怕蛋糕不夠分
而我們的蛋糕兩層形狀比例跟常見的不一樣,大家看得出來嗎?
蛋糕選擇了cream cake,fondant cake不是不想要
而是想到糖皮只為了拍照一刻,而蛋糕說實在是吃的,就沒有堅持要fondant
況且cake2的fondant cake好貴! 要玩倒不如找freelancer又平又好玩...
顏色當然是婚禮粉啡二色,圖案是跟cake2人員一起東拚西湊想出來的
cake2並不是「你講得出我做得到」的店,所以圖案都儘量找喜歡的原素 - 點點~

兩個傻人笑到見牙唔見眼 =]
我記得自己不停跟身旁的貼身姐姐說︰記得留件蛋糕俾我呀,兩隻味都要喎! 記得呀...
貼身姐姐可能被我念到上腦,果然有記得留一件大的給我
而且不停往我嘴裡送 (餵到埋口仲想點?),餵到我飽一飽 =]



事後圖...
看著一件藝術品被一刀砍下去,好可惜啊~~~
(想清楚,有得看沒得吃好像比較可惜吧?)

top tier: 紅豆綠茶
bottom tier: 古古力脆脆
,both delicious!



有feel到我在草草了事中嗎? 哈哈!
席前一張又一張的佈景板照片就不貼出來了,亦懶得幫親友打格格 =P
進場後的,我打算...一篇過好了!
(bubu知道後激到扎扎跳,因為他最想看晚宴裡的「最重要環節」啊...)


34 comments:

  1. 我見到呢篇既開場白真係笑左出黎呢:D

    個cake好襯妳呀!!!

    ReplyDelete
  2. 欣賞你既毅力!! 掌聲估lee...
    個cake好靚呀!!

    ReplyDelete
  3. 等了多久才見到你又為婚禮打BLOG了~~哈哈~~~

    ReplyDelete
  4. 終於等到了。請問有冇整蛋糕freelance介紹呀??

    ReplyDelete
  5. 個cake好靚啊 ....
    差一篇就搞掂,加油~~~

    ReplyDelete
  6. 嘩,你個蛋糕靚到我雙眼發光

    ReplyDelete
  7. 個蛋糕好有 "bubibu" feel ~~ 真係靚到唔捨得吃~~
    同意 => "大家記得趁此時抓住兄弟姊妹拍照......然後台上就開始被有勢力人士霸佔"~~哈哈~~

    ReplyDelete
  8. 個蛋糕好grand 好靚呀~~

    ReplyDelete
  9. 好靚呀!!!!不過我大家都終於等到你keep going打結婚blog啦~~

    有咩最要環節令到你既bubu咁激動呀!!!好想知呀!!!!

    ReplyDelete
  10. 終於等到了!!!!!
    希望下一篇唔會...........

    ReplyDelete
  11. 好靚呀~希望我黎緊BIGDAY個CAKE2 CAKE都係咁靚~~

    ReplyDelete
  12. 莎拉蛋糕Sarah CakeJul 16, 2012, 1:36:00 PM

    個cake真係好靚!!! 好想知咩係"最重要環節"呀!!!

    ReplyDelete
  13. 哈哈~期待「最重要環節」啊!

    ReplyDelete
  14. 重要環節 =)
    我記得我係有份食蛋糕架...好味好味好好味~~~~~~~~

    ReplyDelete
  15. 個 cake 好靚喎!!!

    ReplyDelete
  16. 快D寫「最重要環節」喇~~~~

    ReplyDelete
  17. 你咁突然又會寫番WEDDING 既... 我都同你差唔多, 寫寫下都停左...

    ReplyDelete
  18. 「最重要環節」「最重要環節」「最重要環節」「最重要環節」「最重要環節」「最重要環節」「最重要環節」「最重要環節」「最重要環節」「最重要環節」「最重要環節」「最重要環節」「最重要環節」「最重要環節」「最重要環節」「最重要環節」!!!!!!

    ReplyDelete
  19. ♥♥Maggie♥♥Jul 20, 2012, 1:46:00 PM

    好靚個wedding cake~

    ReplyDelete
  20. 睇見個蛋糕都流口水..

    ReplyDelete
  21. 有心唔怕遲,我都係十年後先寫

    ReplyDelete
  22. 柏。拉。桃 。PPHEAJul 23, 2012, 3:57:00 PM

    好攪笑, 你記得叫人留件蛋糕比您,,,哈哈~

    ReplyDelete
  23. i like ur wedding cake!! sound good!!!

    ReplyDelete
  24. haha.....你真係好有心呀! 而家仲打返大日子的文章同我地share~

    ReplyDelete
  25. 你個 cake 好靚呀 !!!

    ReplyDelete
  26. 哈哈,我都仲婚享緊.....我每次開場白都要諗一諗...真係除左尷尬笑..都唔知打咩好.....

    期待「最重要環節」呀~~~~

    ReplyDelete
  27. 個cake真係好靚呀..仲有你笑容很甜美呢

    ReplyDelete
  28. 個cake真係超靚呀~我都係擺欣宴呀~你個blog好多野睇好有用!

    ReplyDelete
  29. 好靚好靚呀,,,,,

    ReplyDelete