Baby Birthday Ticker Ticker

Tuesday, August 9, 2011

沖繩六天搵命搏 • 後

差點被颱風吹走,但最後還是完好無缺地回來了 =]
只是今次去旅行又是帶病回來,好無用...
下次去旅行可否不要病倒?

原本定的「沖繩天大冒險」現更正為「沖繩天搵命搏」因為颱風,讓這次變成很難忘的旅遊體驗!


bubu問︰你諗唔諗住blog呢個trip?
我隨口答︰應該都會ge...
bubu追問︰咁你個honeymoon trip呢?
我官腔答︰話左寫完wedding day先寫honeymoon嘛!
bubu再追問︰咁你寫wedding day+honeymoon定寫呢個trip先呀?
er...


18 comments:

  1. 你honey都好了解你喎~~ 令到你啞口無言~~
    [版主回覆08/11/2011 17:29:00]其實大家都好了解我~ 我都知大家想睇wedding多d =]

    ReplyDelete
  2. welcome backkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk ~~
    [版主回覆08/11/2011 17:29:00]野~返到黎啦~~~~~ thanks for your hug*

    ReplyDelete
  3. hihi~~~等你所有blog~
    [版主回覆08/11/2011 17:30:00]love you~~~~~~~~~~

    ReplyDelete
  4. welcome back ar 好唔好玩呀.........
    [版主回覆08/11/2011 17:32:00]都ok啊~想像到如果好天會更加正正正正正!

    ReplyDelete
  5. ooooh welcome back!!!!!!!!!!!!!
    睇新聞都有諗起你...
    [版主回覆08/11/2011 17:33:00]多謝你睇新聞都有諗起我~ 滾動~

    ReplyDelete
  6. 沖繩 六 天搵命搏!!! 呢個標題好吸引, 好彩你返到香港先寫啫, 知道你一切安好, 就等睇你嘅驚險旅程!  
    Bubu好得呢, 唔只愛你仲好睇通你添!!
    [版主回覆08/11/2011 17:34:00]因為我事前無諗過咁誇張,又extend左一日,個名梗要改一改~

    ReplyDelete
  7. 我記得當晚睇電視見到個風真係咁勁. 第一時間就諗起您地身處沖繩...... 等您寫依篇blog啦..
    [版主回覆08/11/2011 17:37:00]係咪同時想像我地點樣俾風吹呢~~~ 係沖繩好大件事,打開電視隔一分鐘就係台風消息,我應該用留係屋內既時間黎寫blog先岩啵~~~

    ReplyDelete
  8. 雖然好似唔應該笑... 不過真係好好笑呀...!! 搵命搏... welcome back ar!!
    [版主回覆08/11/2011 17:38:00]盡情笑啦~~~~~~~~ 如果你見到我著住件雨褸係暴風裡面跑仲好笑 =]

    ReplyDelete
  9. 正..... 期待中!!! 加油.... 為你打打氣先!! HAHA~
    [版主回覆08/11/2011 17:42:00]無乜影相,可能唔太吸引 =] anyway thanks beee!

    ReplyDelete
  10. 歡迎回來~HAHA~平安就好~
    仲係好期待你個WEDDING DAY的~~加油AR!!!
    [版主回覆08/11/2011 17:43:00]我仲struggle緊寫邊樣先好...

    ReplyDelete
  11. 平安歸來就好~~ =)
    [版主回覆08/11/2011 17:59:00]係啊~返到黎都唔記得左搵返你添~幾時得閒食豆腐花啊~

    ReplyDelete
  12. 好想睇你地點樣「搵命博」呀!!??! 慢慢blog 喇.....我實等你ga
    [版主回覆08/12/2011 11:04:00]差d跌落懸崖,我諗都可以叫搵命搏...

    ReplyDelete
  13. 等睇你的wedding blog ar~~ 都好想睇你的遊記,我會一直追睇架!!
    [版主回覆08/12/2011 11:12:00]希望你結婚之前我可以寫得晒!

    ReplyDelete
  14. hahaha. 等你的遊記
    [版主回覆08/13/2011 14:27:00]係~知道!但係依家搞緊blog升級,好confuse!

    ReplyDelete
  15. 好想睇阿…等你阿!!!
    [版主回覆08/13/2011 14:27:00]我會儘快寫的!

    ReplyDelete
  16. hehe~!~~我都想睇呀~~~
    [版主回覆08/16/2011 09:44:00]等mochi大個d帶佢去沖繩丫!都係一個幾岩小朋友去既地方~

    ReplyDelete
  17. 我老公都話我呀 !! 黎緊第二個旅行都黎啦 , 但 wedding day 同 honeymoon d 相都未放上 blog 同埋 facebook ~~ 嘻嘻 ~~
    [版主回覆08/23/2011 12:39:00]婚後時間真係少左好多啊~ 我已經係用公司午飯時間黎寫blog都寫得好慢...

    ReplyDelete
  18. 你係咪唔會再寫呀?
    黎緊我都去沖繩.
    冇得參考吓TIM~
    [版主回覆04/20/2013 17:12:08]未排到沖繩,會寫關西同samui先…因為我去果時打好大颱風,都無乜好介紹…

    ReplyDelete