Baby Birthday Ticker Ticker

Monday, August 1, 2011

沖繩五天大冒險 • 前

從小到大,無論是讀書或工作中
每當有颱風形成
身處地圖上只一粒塵般大的香港
我都會發揮個人小小力量
由早到晚的在念︰「吹正香港、八號風球、吹正香港、八號風球...」
小時還好,念十次總有幾次中
近年的颱風不是太弱輕輕掠過就是完全沒香港的份

上星期又一個無料到的「洛坦」
但我和bubu關心的卻是另一個 - 「梅花」(日本台風第九號)
看著它由低氣壓形成超強颱風,路徑由北上轉向西北
於未來幾日直搗沖繩
本來完全不著邊際無得怨
但明天 (2 AUG) 將是小林家「二零一一年度仍是兩口子旅行」的出發日
目的地,沖繩 ...今次不敢念卻將會100%完全命中,我知錯啦 T﹏T



旅程由 2 AUG 至 6 AUG 共五天
2 AUG沒錯是晴天,但去到已經是傍晚...
[3 - 6 AUG] 雨會下得多風也大7 AUG開始天晴...
fine!



大風大雨也不要緊,我們會自駕,已經比平時要乘車好
只求觀光點會繼續開門,最希望可以去到旅程重點 - 美之海水族館我好想 好想 好想 好想 好想 去黑潮之海!!!



沖繩就是陽光與海灘
但昨晚開始收拾行李時已經將bikini扔走...
取而代之,bubu買了一件超可愛的雨衣哄我 =]
(放心我一定會穿上拍照給大家看!)

希望天氣會像雨衣上的藍天白雲一樣 (發開口夢中)



完全沒心情工作啦,快點讓我回家pack自己入行李篋好了...
如果一個星期後大家不見我回來,代表我已經被颱風吹走...

34 comments:

  1. 唔會落雨既....放鬆D啦~~ ^^

    ReplyDelete
  2. 我都有同事去沖繩, 不過係再下個星期, 希望你哋玩得開開心心, 只要兩個人在一起, 玩乜都開心ga嘛~^^

    ReplyDelete
  3. ohoh....可能落雨玩又有另一種樂趣呢~~

    ReplyDelete
  4. 玩得開心d喇,希望在明天嘛....

    ReplyDelete
  5. finger crossed ga na, enjoy n hv a great trip!!

    ReplyDelete
  6. 柏。拉。桃 。PPHEAAug 1, 2011, 3:55:00 PM

    哈哈,「仍是兩口子的旅行」玩得開心d呀!

    ReplyDelete
  7. 我啱啱去完返黎,好正架,水族館系必去的!!! 但一定唔好去菠蘿園同苦瓜園...揾笨的....
    ENJOY YOUR TRIP ^^

    ReplyDelete
  8. 沖繩D雨落一陣就無架喇...no worry ^^

    ReplyDelete
  9. 去沖繩記得食ARGU豬, 我上次係"守禮"食, 正!!!

    ReplyDelete
  10. 貴人出門招風雨啊~~唯有繼續用念力....."梅花"吹過D, 唔好吹得咁"應"~~
    Have a nice trip!
    等你們回來的分享!

    ReplyDelete
  11. 等我都幫你: 梅花快d走, 梅花快d走, 梅花快d走!!!!!
    BTW, 你件雨衣好似小童SIZE, 岩身咩? WAKAKA!!!
    [版主回覆08/10/2011 11:47:00]我本身咪就係小童size囉~

    ReplyDelete
  12. 過到去就好天架喇 我地幫你趕朵梅花黎香港 hahaha pack液返件泳衣入去啦 如果唔係到時後悔呀

    ReplyDelete
  13. 雨衣from city super, rite? I saw this before~ So nice~~~~
    Enjoy ur trip & bless the sunshine ~
     
    [版主回覆08/10/2011 11:48:00]係呀citysuper kid's raincoat! 返黎香港都唔知仲會唔會著...

    ReplyDelete
  14. Have fun baby! you are 貴人~! Let's meet up after your Okinawa and my Hua Hin trip =) 同你老公一齊, 打風都打唔甩啦~

    ReplyDelete
  15. 好開心呀! 可以去沖繩, 本來之前都想去, 但因為地震, 所以去咗新加坡.... 希望你玩得開開心心, 到時分享下有咩玩....

    ReplyDelete
  16. Have a big fun la, the weather will getting beta be4 uuuuu arrive

    ReplyDelete
  17. 一定會好天架~~玩得開始d呀~

    ReplyDelete
  18. 玩得開心d先o岩~~hehe

    ReplyDelete
  19. HI,有緣看到你的blog,我在8月尾都會到沖繩玩,希望你們天朗氣清!

    ReplyDelete
  20. 唔駛擔心,有bubu保護你呀!希望你地玩得開心d,影多d靚靚相返來!我期待你更新日誌呢~

    ReplyDelete
  21. 幫你掛個晴天公仔...enjoy your trip!!!

    ReplyDelete
  22. 唔緊要, 可能又會有另一份浪漫感覺呢............^^

    ReplyDelete
  23. 唔使驚我地用念力幫你話~~唔好落雨,唔好落雨啦~~
    另外有時都唔一定真係落雨既~~~上個星期個天氣報告都話週末會狂風電暴架~~但咪又係陽光譜照~~所以只能參考不能盡信~~

    ReplyDelete
  24. Have a nice and safety trip~

    ReplyDelete
  25. 唔駛驚,話唔定一落機會陽光普照添!!
     

    ReplyDelete
  26. 玩得開心啦~~!!

    ReplyDelete
  27. haha~~enjoy the trip with bubu!

    ReplyDelete
  28. 莎拉蛋糕Sarah CakeAug 3, 2011, 12:23:00 AM

    玩得好開心啲啦,,,,

    ReplyDelete
  29. 我朋友原本聽日去, 結果改期到聖誕呢…
    [版主回覆08/10/2011 11:46:00]我地張機票valid for 7 days only,所以焗住都要去啦...

    ReplyDelete
  30. Have a wonderful trip...

    ReplyDelete
  31. 玩得開心d呀!!! 最緊要兩個人既玩樂心情呢~~

    ReplyDelete
  32. 祝旅程愉快....

    ReplyDelete
  33. 我仲以為一個星期後唔見你既話 , 咁就代表左你地 o係 o個  邊落地生根添 ~~ 嘻嘻 ~~
    [版主回覆08/16/2011 12:28:00]我都想啊~日日陽光與海灘不知幾好!

    ReplyDelete