Baby Birthday Ticker Ticker

Monday, July 11, 2011

matty's wedding

2 jul

炎炎夏日都有婚禮要參加啊!(很是佩服新郎面對炎熱天氣的勇氣)

很高興得到blog fd matty的邀請,參加她的結婚典禮 =]

地點是道風山上的神學院,地點不陌生
因為小時曾好幾次爬上去靈修(爬完上去再立即靜下來才是最大困難)
很喜歡這個地方,很安靜

場地最引我注目的就是長長的aisle runner...因為我也有份畫的!
好開心可以在matty的婚禮裡出一分力!多謝你信任我 =]
紫色的wedding logo & bible phrases
跟church pew旁的tissue pom-pom ball,結合一起實在美得沒話說~

(我的其實也有pink pom-pom balls,只是兄弟姊妹們沒有全部拿出來用,
 所以效果也沒那麼突出啦~ another小遺憾)



婚禮是充滿歡欣和感動的一個,留待主人家再跟大家分享吧。

那天要去機場接從歐洲小住(!)回來的爸爸媽媽,所以要先走了 ><
幸好到場時遇到也是剛到達的matty&her hubby,可以拍張合照呢!
congrats matty!祝你們婚後在主愛裡繼續彼此建立,幸福滿瀉 =]

8 comments:

  1. 個cake & aisle runner都好靚呀,上面d字 & 花花係畫上去咖?咩顏料黎咖?個wedding logo都好有心思呢
    [版主回覆07/11/2011 23:13:00]WEDDING LOGO係matty自己設計架~!至於aisle runner上面所有野都係畫的,用arcrylic paint~仲有finger print tree!

    ReplyDelete
  2. 原來aisle runner係畫架!!! 好勁呀~~~
     
    比我一定唔得﹐畫錯左筆點算wor...............
    [版主回覆07/12/2011 10:08:00]係呀~ 新娘子畫既聖經金句畫得好detailed好靚 =] 我畫自己果條果時都成日油出界 >< 不過擺地下既唔多覺ge...

    ReplyDelete
  3. 大家各有各靚呀!!!! 不過真係好考心思就真~~因為我自己寫野都成日錯~~俾我做一定唔掂呀!!
    [版主回覆07/12/2011 13:50:00]唔好話其他野啦,連帖我都可以錯啦,哈哈! 上左草稿先就唔會錯啦~

    ReplyDelete
  4. 多謝你的幫忙, 更多謝你來臨我地既婚禮~要麻煩你山長水遠來我家畫aisle runner~如果冇你用慧慧, 張野一定完成唔到, 亦唔會咁靚~
    好在你教我點貼aisle runner, 唔係當日我的蝦碌場面應該更加多~
    哈哈, 我地的認識....咪就係由買tissue paper開始囉~
    [版主回覆07/13/2011 11:48:00]唔山長水遠呀,有人接丫嘛~keke!最衰我之後bubu病我又病黎唔到幫你完成埋另外果part><果日你唔同貼法,不過咁貼就仲穩陣!原來係tissue paper...仲有係媒人j介紹我地識...

    ReplyDelete
  5. heehee~ 其實我一直都好想知你嘅 aisle runner 係向邊度整的~ 看完人地的留言才知道要自己一手一腳畫~
    你真係好厲害啊!!! 我需然好想要, 不過就應該抽唔到時間整lu~
    [版主回覆07/19/2011 13:56:00]係呀,自己畫的,同埋香港都無得賣AISLE RUNNER,一定要上網訂,自己一個畫都幾辛苦的,我自己果張就成家人幫手畫,MATTY呢張就有我同佢朋友一齊畫,好開心~

    ReplyDelete
  6. 想問下arcrylic paint同finger print tree可以係邊到買...??!?THX!!
    [版主回覆11/14/2011 09:19:07]arcrylic paint可以係大型文具店買到,finger print tree係自己畫的~

    ReplyDelete
  7. HELLO 我想問下可以點樣固定條RUNNER

    ReplyDelete
  8. HELLO 我想問下可以點樣固定條RUNNER

    ReplyDelete