Baby Birthday Ticker Ticker

Saturday, July 9, 2011

小林太太出品︰choc muffin & cream brulee

我們家的廚房是開放式,煎炒煮炸可免的都盡量免
加上近在咫尺的男家,晚晚都有四餸一湯白飯任裝
可想言之我們家的廚房使用量...

就算真的在家煮,bubu也會搶住煮
甚至明明說好了由我來煮,到最後通常都換了是bubu...
因為有人嫌我姐手姐腳慢吞吞,囉! ( 不謂言這其實蠻幸福的 =] )

沒太多機會訓練廚藝。
所以,轉移目標造甜品 =]

其實跟bubu初戀時,大時大節都會焗蛋糕曲奇
後來當然是愈來愈少啦 =] 因為懶,也因為廚房不是自己的很難大展拳腳吧。
現在無王(媽媽)管,可以添置多點烤焗工具啦!

不過smallhome地方小焗爐也小在容量小及爐溫不均的情況下,焗whole cake好大難度 ><
總是味道正常,質感一般,賣相好差...無謂展示完成品令大家倒胃口了

後來嘗試焗小的,較容易成功滿足感也大! 這些是近來的︰

*chocolate muffin* 都似樣丫呵?



第二次嘗試用矽膠模代替muffin杯,雖然看上去似蛋糕仔多過似muffin
不過用矽膠模的話中間會熟得快 (還是因為surface area大?),慳電又環保

矽膠模(silicone mould)購自百貨公司 le creuset 專櫃。



有次行ssp經過鴨記見到有火槍賣,想買來弄cream brulee
怎知原來此火槍不同彼火槍,最後還是死死地氣回去蛋糕材料店買...

*cream brulee* 有少少醜樣...
第一次用火槍,一噴出藍色火燄時聲音好大,有點害怕
所以溶糖這步驟是bubu負責的~


試味專員(bubu)話,燉蛋不夠甜&香,焦糖面厚薄不一
今次只是trial,所以但求就手,只用家裡的脫脂奶、白砂糖和雲呢拿香油
下次會用全脂奶&啡糖,還有要落重本買雲呢拿條取籽!


如果失敗的話,可以落街去七記買cream brulee...ice-cream =]
haagen daze 新出品 - 流心焦糖燉蛋!
不過流心焦糖&焦糖粒有少少苦,不愛 ><
另外也有流心朱古力口味,bubu必試!


繼續努力,學造更多甜品給身邊愛的人
希望有朝一日換樓之時,bubu會給我買個built-in oven!


25 comments:

  1. 嘩, 睇見都好想食呀
    [版主回覆07/09/2011 20:49:00]好易整架咋~ 你都試下丫!

    ReplyDelete
  2. WOW! great progress in terms of your willingness to TRY cooking XD btw, SURFACE area ar XD not service area~   中文大學的你都係中文勁D 
    [版主回覆07/09/2011 20:48:00]typo者~ 玩踢爆呀依家...我中英文straight a的 至於煮果方面真係唔到我話事,bubu太有heart!

    ReplyDelete
  3. 賣相好ok wor!good! btw, 矽膠模的話中間會熟得快<<<係唔係真係快d呢?
    [版主回覆07/09/2011 21:15:00]我覺得未必,都未聽過人地咁講,我覺得只係因為個面大d,又無咁深先會快d熟咋~

    ReplyDelete
  4. wakakaka :P btw new banner ho leng ahhhhh!!!
    [版主回覆07/10/2011 12:56:00]yeah i love my new blog design sooooooooo much! guess it will be kept for a long time =]

    ReplyDelete
  5. 我都好耐冇焗蛋糕喇....但每次都係夏天時才更想焗...每次都一身汗。加油呀!!
    [版主回覆07/10/2011 12:57:00]我會開住冷氣整蛋糕...

    ReplyDelete
  6. 個樣都好靚喎~^^我都好鍾意整蛋榚架~可以交流下丫~
    [版主回覆07/10/2011 12:57:00]多謝 =] 我整whole cake次次都差d咁,要向你請教就真!

    ReplyDelete
  7. 哈哈...其實都唔錯啦..bubu要求唔好咁高啦XDXD
    [版主回覆07/10/2011 12:58:00]哈哈~我都認同佢既comment ge,知道邊度未夠好先可以再進步嘛~

    ReplyDelete
  8. Love Chocolate Muffin!!!
    [版主回覆07/10/2011 12:58:00]你要食多d啦~

    ReplyDelete
  9. ooo...我都好耐冇整cake了... 你整得好靚oy~!!!!! chocolate muffin
    [版主回覆07/10/2011 12:59:00]嗯!第一次整好似樣,不過裡面有d唔夠熟,焗焗下會好似火出噴岩漿咁!

    ReplyDelete
  10. 哇~!!!!!睇個樣已經覺得好好味啦!!!
    [版主回覆07/10/2011 13:00:00]多謝!下次要再靚仔d!

    ReplyDelete
  11. ♡°。黑豬安。°♡Jul 10, 2011, 12:39:00 PM

    嗯... 好似好好味喎 賣相又靚  
    [版主回覆07/10/2011 13:01:00]你講中左,只係好似...哈哈!cream brulee差少少呢~

    ReplyDelete
  12. 好都仲未買返個焗爐啊!!! 睇見就手痕想整喇!!!
    [版主回覆07/11/2011 23:20:00]咁就快d買返個焗爐啦!

    ReplyDelete
  13. I love to make dessert also... It's so much fun, but it alo make people gain too much gain... It is much better to bake with a build-in oven.  
    [版主回覆07/12/2011 10:16:00]嗯! 整果個最清楚咩事,大大舊牛油同cream...所以整完都係請人食多,哈哈!

    ReplyDelete
  14. 唔係bor...入面唔熟仲好啦...姐係心太軟囉
    [版主回覆07/12/2011 10:17:00]又係啵!但唔熟又硬係會有d擔心,再焗又變左overdone...

    ReplyDelete
  15. 嘩!!好犀利呀!!
    [版主回覆07/12/2011 10:18:00]唔呀~ 仲係bb班,有排學! 你開左機玩未呀?

    ReplyDelete
  16. 我家有一大個焗爐,媽咪成日都叫我多D用下佢黎整野食,可惜我好懶開爐...哈哈哈!其實我覺得整甜品好花心機,所以願意整甜品的老婆都係好老婆黎架!呵呵~ 加油呢! 呀講開又講,我家用開的焗爐比微波爐略大而已,冇built-in焗爐咁阻地方之餘,非常好用,我有見過烹飪專門店賣,好似四五百蚊一個?你第時可以考慮下呢種~~ 因為我媽咪在蛋糕專門店工作,我用緊呢種焗爐就係佢公司有一個用舊左,所以畀我的,佢地日日用來教學生整蛋糕,所以係勁野黎架,咁價錢、size我覺得都幾好,你不妨留意一下~
    [版主回覆07/12/2011 10:21:00]野~ 我係好老婆! 其實我屋企個焗爐咁細咪就因為屋細囉...如果唔係我都會買大少少...嘩!你媽媽係果度打工,佢都係整餅高手囉!

    ReplyDelete
  17. 你連矽膠模都係LC買, 真係落重本喎.
    大焗爐好耐以前都有焗o下蛋糕, 自此都係勁少少少用, 自覺得最勁o個次係焗o左隻全雞, 之後佢就入o左冷宮. , 而家反而想買個細o既用o黎焗雞翼,
    [版主回覆07/12/2011 10:22:00]只係果次咁岩特價咋~焗全雞!!!正!christmas可以焗turkey!聽到都流口水...反而大焗爐焗唔到雞翼,why?

    ReplyDelete
  18. 我之前都有整蛋糕仔、曲奇之類,但唔知點解次次都係裏面唔係好熟咁,但都無理照食,hahah~~
    [版主回覆07/12/2011 10:24:00]曲奇就好少,蛋糕仔會唔會因為太厚同埋爐溫唔夠? 有時焗黎焗去都焗唔熟個心,我都會咬走唔熟果d就算,哈哈~

    ReplyDelete
  19. 整得好靚呀,,,,,,,,,,
    [版主回覆07/12/2011 10:24:00]比起各位靚太既差得遠啦~!

    ReplyDelete
  20. 都唔係好醜樣姐個燉旦,不過長此下去你地要在OTO個邊加把勁了!hahahaha :P 其實我同你有d似,也是近99,62,所以基本上唔係好需要煮飯!
    [版主回覆07/12/2011 10:25:00]oto斷斷續續都有做,但日日都想懶唔做 >< 唔駛煮飯 = 唔洗洗碗 = 唔洗清潔廚房,其實都真係幾好...

    ReplyDelete
  21. chocolate muffin整得好靚仔喎! 唔知點解我硬係整到爆炸頭咁....
    [版主回覆07/12/2011 10:27:00]我有少少爆炸頭架~ 佢爆炸果時咪就係流d未熟既漿出黎囉 ><

    ReplyDelete
  22. 都好靚ar...加油呀
    [版主回覆07/12/2011 10:28:00]多謝你啦~你婚後煮左咁多餸,真係佩服!

    ReplyDelete
  23. feel hungry now
    [版主回覆07/12/2011 10:28:00]哈哈~ 你係咪未食早餐呢...

    ReplyDelete
  24. 大焗爐當然焗到雞翼la, 不過.....整完之後要清潔o個o下煩到爆, 我好呀Q咁認為買個細o既清潔得冇咁辛苦囉.
    [版主回覆07/13/2011 11:44:00]啊~明白晒 

    ReplyDelete
  25. 你整ke甜品好正~~~好想試下~~~我最鍾意食cream brulee~~~ 我屋企係半開放式廚房,所以都唔可以煎炸野...但係一個星期都煮四五次飯ka~~~因為唔近阿媽屋企...真係好羡慕你~~~ 之前有佐BB通常老公煮,依家通常我煮,不過都係d簡單野... Haagen daze cream brulee見到都想食~~~我一定去買~~~
    [版主回覆07/13/2011 11:46:00]唔係講風涼話,其實我想自己煮下訓練下廚藝,第時做左人地媽媽都唔識煮飯好似好怪咁~

    ReplyDelete