Baby Birthday Ticker Ticker

Sunday, October 10, 2010

here comes our wedding monogram...finally

wedding monogram...由bubu求婚後開始話要整, 到結婚前僅僅兩個月才完成
全wedding blog界最懶的應該是我吧?


stage of 「躊躇滿志」
bubu求完婚之後兩三個月, 是我狂吸收wedding info的高峰期, 也就是雄心勃勃地心口掛個勇字就決定 "DIY everything i could" 的時候, 結果換來今天「有得做無得抖」的苦況 (開心的, 不過好辛苦...)

當時很快就come up with an idea
就是以我們的訂情信物做wedding monogram的藍圖 *

這是六年多前, 開始拍拖了不久, bubu買給我的鑽石指環 (from PINK BOX princess series), 雖然鑽石細細粒, 但對當時還是學生的我來說已經是極貴重的禮物, 六年多來天天戴在手上, 好有感情&意義~



至於當時的草稿, 不看也罷, 我畫得太醜怪啦 >< 也就是因為畫來畫去都不順意, 所以就丟低暫且不理...





stage of 「但求就手」
今年八月尾, 婚前兩個半月, 還未動手再重新畫logo, 未有logo就未可以印invitation, 所以情況十萬火急!


自己畫再fine tune要用上很多時間, 又抗拒用坊間的free wedding logo, 更不想付錢給design house賺...所以選擇用現成graphics配襯我倆的initials, 最緊要快!

theme colour: pale pink & mocha
theme element: ribbon & lace


一口氣做了好幾款出來...




做logo時要考慮之後在哪裡用 (prints/ deco) & 怎樣用 (電腦檔/ 造鋼印火漆印/ 自己雕印/ 畫畫), 用電腦就天花龍鳳都可以, 手作的話要留意圖案複雜程度 & 線條粗幼度,  否則會搵自己笨...


我屬於手作派啦, 所以呢, 雖然上圖右下角三個 lace pattern 都十個靚, 不過線條太幼細, 考慮到之後可能會用到gocco printing, 就唯有忍痛放棄...
左上角的那個也很喜歡, 因為有蝴蝶結。
拿去給bubu看, 他說像品牌logo...會嗎?



其實我對以上的設計一樣有猶豫的, 覺得太過girly, 而且也真的只一個logo only, 只能說是match with wedding theme elements, 卻沒有特別含義, 不過那個時候這已經是我能力範圍內做到最好的了。


然後bubu話︰「點解你唔stick with最初既idea (訂情指環) ? 我覺得好有意思呀!」
我都知...





stage of 「貴人出手」
我哥哥的女友是個art person, 有次我拿上面的設計給她看, 她的反應跟bubu的差不多, 之後我再描述原本心目中的構思 & 難處, 她聽到之後拍心口話︰「得喇! 我幫你畫!」 !!! 你知道這是什麼嗎? 這是「笨人(我)出口, 好人(哥哥女友)出手!」


於是我就再起草稿給她 (see? 這就是我的畫功...)



過幾天就收到草稿...嘩嘩嘩嘩嘩!!!!! 靚到「dum」一聲, 愛到不得了!



之後略略修改就可以scan入電腦啦, 再另外請教會一位姊妹幫我「勾」個ai file, 方便之後printing用。

很喜歡這個代表著我倆愛情的wedding monogram
special thanks to winnie & jenny



大家很快就會在我之後分享的invitation projects裡 (which's a long long story...)
找到wedding monogram的蹤影啦, 請密切留意 =]

[這是bubibu & winnie的共同創作, 嚴禁任何形式的抄襲...請尊重我也尊重自己, 勿做令人討厭的copycat啊。]

6 comments:

  1. 因為你每篇都有「您或許對這些文章有興趣:」
    又無聊地唸起我地究竟幾時咁FD呢??又勾起我睇番你D舊POST..
    好奇心又想知道我結婚個日你POST過D咩...好彩101010你有寫BLOG~~~
    一路睇一路有種好奇妙既感覺~~~
    我以後都會叫你多D HEHE..唔改口叫木木媽住..
    要追番你同我開BLOG既年幾時間~~好無聊既SASA~~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 儍豬sa =] 就算睇返以前啲blog, 我都記唔起熟嘅過程,只係記得ssp! 我地已經唔再靠個blog去維繫,多謝你仲會嚟睇,仲要睇舊文 XD

      Delete
    2. 我.... 都無聊睇舊文... 中入黎見到你地既對話... XXDDD

      Delete
    3. 小草你個link within搞掂未?

      Delete
    4. 試左兩次都唔得...
      我DELETE左佢, 等過一排再試...

      Delete