Baby Birthday Ticker Ticker

Friday, October 15, 2010

Competitive Wedding Syndrome

今早上yahoo查字典看到這個「最新詞彙」︰

"COMPETITIVE WEDDING SYNDROME"
「完美婚禮症候群」
定義︰希望自己的婚禮能超越別人而不惜代價增加婚禮花費的現象



有趣但也是值得我反思的一個詞彙。

以前婚禮行業古舊死板, 造就一個又一個看上去好像「只是換了主角」的婚禮。
我們這一代, 不甘於平凡, 總希望跳出框框, 辦一個與別不同的婚禮。

加上網上資訊發達, 可以容易掌握婚禮潮流, 商戶評價, 甚至價錢。會上網為婚禮做功課的, 多是對自己婚禮有小小要求, 才會想知道大多都用什麼, 又什麼才是最好。

目渲耳染之下, 出現比較心態, 想樣樣做到最好。要做到最好, 就少不免要花錢。

反省自己, 其實都有少少「完美婚禮症候群」
如果可以, 我都想拍輯歐洲婚照;
如果可以, 我都想飛去外國行禮;
如果可以, 我都想在pen/intercon/isl擺酒;
如果可以, 我都想以西式宴客;
如果可以, 我都想擁有自己的wedding gown...

為什麼? 因為見到人家擁有, 儘管是不相識的, 都已經心生羨慕
貪慕虛榮? 對啊, 或多或少總有, 因為婚禮對女孩子(我)來說, 太重要

yet money is king, 回歸現實, 有些項目, 因著顧及長輩, 無可奈何地要跟著大勢走, 也有些項目, 真的負擔不起。

不過...例如婚照, 明明已經在香港拍了一輯昂貴婚照, 只因為愈看愈不順眼, 結果要飛去台灣再拍一輯才罷手, 把婚照支出doubled up, 這不是「希望自己的婚禮能超越別人 (要靚) 而不惜代價增加婚禮花費的現象」是什麼?

也在很多的其他小事上, 我都想儘量個人化 (不是要獨特, 因為獨特要用錢堆砌)
部分買, 部分DIY, 營造一個 PINK x BROWN x lace x bow 的婚禮。

別以為DIY一定會比出去買便宜, 就是因為自己做, 可以無窮無盡地做到自己心目中最完美的境界, 其實用多了錢都不自覺。
又或者, 請人幫你DIY, 加少少錢就可以多少少野, 少少錢花得起, 但許多個「少少錢」之後, 加在一起就很多了。

感謝bubu一直在金錢上支持我, 雖然我肯定有很多事他心底裡覺得好無謂, 無需要, 但他依然縱我寵我, 就為了讓我可以有一個「最接近完美」的婚禮 (因為沒可能完美的)...多謝bubu老公...

已經進入最後階段, 仍然有很多事未如理想/我所想, 要學習接受, 學習放下。差不多到了籌備婚禮的尾聲, 跟大家分享以上的 =]

13 comments:

  1. 講左好好 ,
    ''別以為DIY一定會比出去買便宜''--> DIY 唔但止花錢,
    而且個time cost 非常昂貴!!!
    如果唔係另一半支持,好多 DIY 野真係做唔到!!!
    [版主回覆10/18/2010 09:40:00]係呀, 仲有labour cost呢...好彩你hubby同你一樣咁投入, 真係事半功倍啊~

    ReplyDelete
  2. 世上沒有最完美的東西ga~
    "要學習接受, 學習放下" <-這個很重要
    最緊要係開開心心~
    [版主回覆10/18/2010 09:43:00]所以麻煩果日一見我有咩唔對路就提下乙水下我...

    ReplyDelete
  3. CuBie的快樂家庭Oct 15, 2010, 8:24:00 PM

    雖然我肯定有很多事他心底裡覺得好無謂, 無需要, 但他依然縱我寵我, 就為了讓我可以有一個「最接近完美」的婚禮 (因為沒可能完美的)
    其實你寫得出呢句說話, 證明你識得感恩識得珍惜
    已經係大直路喇, 你同bubu都要加油, 要prepare a happy wedding, 同埋be a happy couple!
    [版主回覆10/18/2010 09:46:00]嗯! 我有你地做強大後盾, 什麼都撐得過去啦~~~

    ReplyDelete
  4. 唉....我都有呢個病,不過最後整出嚟自己開心就算喇~
    [版主回覆10/18/2010 09:47:00]岩! 唔整都整左, 唔買都買左, 最多之後慳d~~~

    ReplyDelete
  5. 係呀,最近我萌起book埋garden suite的念頭,book唔到又想book felix,真係一個比一個貴.....都會覺得自己好敗家好貪慕虛榮......
    其實我覺得你哋好sweet o架,我仲記得大熱天時bubu同你去買紙呀,咁就知道佢係從心出發支持你實現你的DIY啦~~放心啦,你一定係最可愛的新娘子啊~~我都好期待你的大日子呀,唔好氣餒,要加油哩~~
    [版主回覆10/18/2010 09:54:00]felix...? 型到爆! 剩係諗下都覺得好貴...我覺得如果負擔到又真係好鍾意就完全無問題, 只係值唔值得...查理斯真係好疼你的, 所以你話鍾意我相信佢一定會俾你book~
    你黎唔黎觀禮呀?

    ReplyDelete
  6. 有呢D反省唔容易呀~ 對我地呢D bride-to-be都係一個好好既提醒~ 多謝你呢!!
    [版主回覆10/18/2010 09:55:00]其實我成日都反省架, 不過反完都係繼續住性之嘛

    ReplyDelete
  7. 超喜歡你這篇分享, 時常聽做event的同學講(我估你都有好多同學做呢行, haha~), 好多新娘正正就是''放唔低''而係bigday當日好忟好唔開心, 唔能夠好好咁享受個一日. 但我相信你一定做到呢, enjoy your wedding day~~~
    呀, 我個mua嘛, 呢兩個星期忙其他野忙到出煙, 所以我都唯有將婚禮的事暫時''放下'', 下星期再努力過~
    [版主回覆10/18/2010 09:58:00]無錯, 保持清醒, 笑臉迎人最緊要~~~ 還好你都仲有時間, 唔駛擔心 =]

    ReplyDelete
  8. 我諗其實每一個女仔都會有!!
    [版主回覆10/18/2010 10:01:00]都係啊, 始終都係女仔...爭在多定少 =]

    ReplyDelete
  9. 謝謝你啊!! 也讓我自己反省一下!! 就像一盤冷水倒頭淋!!!清醒過來!
    [版主回覆10/18/2010 10:00:00]唔好一盤冷水倒頭淋 << 會病架嘛 =]
    大家都好熱烈要整呢樣果樣, 有時真係會忘記左最初結婚既意義, 好多野其實都係可有可無, 最緊要始終都係個人~~~ 有時我都會忙到唔得閒理bubu, 真係抵打~~~

    ReplyDelete
  10. very good sharing~~! i think all couples want to make the wedding special so... have many "non-essential" items la...
    hm.... i must share this piece with ar Man
    [版主回覆10/18/2010 10:37:00]those non-essentials r most costly indeed, yet they all form a special & memorable wedding for the couple, so...it's hard to resist =]

    ReplyDelete
  11. 嘩,我有無眼花呀?我可以o黎觀禮呀?好呀好呀~~
    [版主回覆10/18/2010 13:49:00]當時可以啦, 我去你度留言先~

    ReplyDelete
  12. 其實「competitve」都是很多女孩子的通病, 日常的小事都喜歡比較,  何況結婚呢種人生大事呢? 這篇的確是很的提醒~ 也欣賞bubibu懂得感恩的心啊!!! 繼續享受最後籌備階段!! 期待你的婚禮!! 加油!! ^^
    [版主回覆10/19/2010 14:24:00]你講得好好啊 - 「享受」最後籌備階段, 我唔太識得享受, 都係緊張居多, 真係要再放鬆d先得, 多謝你呢 =]

    ReplyDelete
  13. 好同意你D篇 article 呀~~ 女孩子的確係比較容易比較呀, 又愛美,仲要係一生人一次既婚禮??肯定想傾盡全力攪到自己最鍾意~~ 能夠保持理智既新娘真係好少~~ 我都一邊有一隻魔鬼, 係咁叫我駛錢, 一邊又有天使叫自己唔好為左一晚哂錢 要取得平衡唔容易呢。。。。
    [版主回覆10/21/2010 10:26:00]每一樣item都會掙札, 但好多時都係俾魔鬼fight低左, 原因十成九都係「一生人得一次」...

    ReplyDelete