Baby Birthday Ticker Ticker

Tuesday, December 15, 2009

[婚紗展收穫一] 婚前檢查

愈近婚期應該愈忙, 我總是覺得, 能預先做到的, 我都儘量早點做, 例如婚戒, 影婚照etc。

婚前檢查也是另外一項我覺得可以預先做的項目, 而且年紀愈輕, 檢查結果愈好嘛。(又在自己騙自己) 

之前打預防子宮頸癌疫苗就是在婚紗展幫襯kinetics毅力 (詳見 [阿Sa VS 余安安] [Cervarix * 第一針 *]), 便宜之餘還有pap smear送, 同場另一家叫快驗保的送facial coupon! 更不實用。

所以婚前檢查我都打算再幫襯kinetics, 幫襯生不如幫襯熟嘛...可是之前幾次婚紗展都有事去不了, 今次十二月的婚展就以book到婚檢為目標, book不到我怕下年加價, 我會揼心口... 

(目標是達到了, 也有其他的意外收穫...下回再談...)

未去婚紗展前我其實有略略做過research, 婚前檢查其實每間都差不多, 上落一兩個item, 和會否由醫生作會診&解釋報告。

下面藍色的就是比較浮動items, 有些婚檢是不包括, 要另外加錢, 有些是要貴價plan才包括。

體格檢查
度高磅重, 量血壓脈膊 & BMI

全血檢查
1. 一大堆的血球&血紅素測定
2. 血型及恆河猴因子
3. 血紅素成份分析 = 地中海貧血檢查, 家計會和聖雅各福群會都沒有, 其他有的是貴plan才有。我很在意有否此項檢查, 因為我嫲嫲就是有輕度地中海貧血...

肝炎測試
1. 乙型肝炎表面抗原
2. 乙型肝炎表面抗體, 抗原每家都有, 但抗體如卓健&保瑞是不包括, 其他有的是貴plan才有。

尿液測試

性病測試
1. 梅素血清試驗
2. 愛滋病病素抗體, 家計會沒有, 其他有的是貴plan才有。

男士常規測試
精液常規測試

女士檢查
德國麻疹抗體測試

總括呢...
家計會 - $1500不包括地中海貧血&愛滋病檢查, 而且難book時間, 不過好是有醫生會診&觸診檢查

美邦 - 要上網book我本人覺得好不實在, 而且除非和ESD JM一齊book有折, 否則價錢不吸引

聖雅各福群會 - $1580不包括地中海貧血檢查, 但有醫生會診

快驗保 / 基督教聯合那打素社康服務 - $1280包所有應有item, 那打素更好, 有醫生評估及解釋報告, 不過我在很久以前一次婚紗展遇過後就再沒見過了

保瑞 / 卓健 - 好貴!

也有人說找自己的醫生也可以, 都是留尿液血液樣本拿去化驗所驗個夠。

我們book Kinetics $1280 詳細檢查, 有齊以上所有item, 另外女士檢查多了個鐵質檢查 (我是賺到啦! 因為我拿上次的leaflet去比較, 上次是未有鐵質檢查的!)。不過我知道檢查不包括醫生會診, 但可以有醫生解釋報告。

另外贈品選擇可以是Kinetics的平安藥包, 流感針或者$50百佳cash coupon。我上次去就只有藥包或者流感針選擇, 於我都沒用, 因為公司已經提供了流感針, 藥包又不實用, 所以今次有百佳現金券, 實在VERY GOOD!!!

野~我又partially完成一個項目啦!

7 comments:

  1. 我上個月join左, o岩o岩o個個星期六去驗左喇~ 發覺佢冇同我checj色盲同量血壓…亦唔見有營養咨詢... 我加埋打子宮頸癌針 total送左一支流感針同抹片(+50蚊轉超薄抹片) 不過姑娘真係好nice~我都係因為咁而join既~^^ 我唸住婚前半年打晒3支針所以上個月去左婚展, 唔係今個月去就慳返d入場費啦一0一
    [版主回覆12/15/2009 19:45:00]我都有睇到你個POST呀, 等我去做果時睇住佢有無做齊先~ 我上次BOOK疫苗都係送抹片, 今次JOIN仲好呀, 多左好多野揀, 仲送多枝LACTACYD!

    ReplyDelete
  2. LACTACYD係咩黎架? 我上個月冇呀>< 你有冇做開抹片架?會唔會轉超薄?
    [版主回覆12/15/2009 20:59:00]專門用黎清潔女性部位既清潔液呀...我就係覺得今次送多左野! 我都係今次打針先做第一次pap smear咋, 無轉到超薄, 我諗唔係超薄都會CHECK得準掛...?

    ReplyDelete
  3. 我唸可能主要係冇咁痛 咁你覺得痛唔痛呀
    [版主回覆12/15/2009 22:56:00]係會有D唔舒服, 但不至於痛啦~

    ReplyDelete
  4. 我覺得痛過O個3針呀
    [版主回覆12/15/2009 23:49:00]可能我睇佢唔到我就唔係好驚, 放鬆就無乜痛...? 反而見住佢打針就好怕...

    ReplyDelete
  5. 我係"吸"架, 相信刮會仲痛…>< 抵架XD
    [版主回覆12/16/2009 10:43:00]嗯~ 如果我轉超薄, 可能我直情無感覺添呀~

    ReplyDelete
  6. 飛‧月 - FLY to the MOONDec 16, 2009, 11:25:00 AM

    我想問... kinetics個地中海貧血test... 係full check定係check傾向架?定係... if有傾向,要再further check?
    [版主回覆12/16/2009 13:41:00]果個咩血紅素成份分析...係full check! 如果係check傾向, 係「一大堆的血球&血紅素測定」果度check到, 家計會講我知架, 如果家計會果度check到有傾向, 佢會suggest再further check, 但就要加錢~

    ReplyDelete
  7. 哇我都係之前JOIN左KINETICS 佢地D姑娘真係個個都可NICE 次次上去都好開心~ 你今次送呢D野真係實用好多!
    [版主回覆12/23/2009 22:58:00]嗯~ 係呀, D姑娘真係幾好...你之前JOIN係送咩呀?

    ReplyDelete