Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday, September 29, 2016

親子環保花燈 & 學校中秋提燈會

木木返左幼兒園之後,好快就迎來第一個節日 - 中秋節啦 =]
通告話(1)可以選擇著華服返學同(2)需要帶一個電子花燈,當時我仲心諗,竟然唔駛做親子環保花燈,咁憐憫我地新手家長? 於是我就一心一意咁去揀套靚華服...

點知中秋節前一個星期六晚上,我先至領會到親子環保花燈」呢個命運係註定嘅 (詳情略去),而且仲要星期一就交,真係晴天霹霹...如果有多少少時間,我會認認真真諗點樣可以更環保同小孩參與度比較高,但得返星期日少少時間,要開turbo了...


環顧屋企嘅物資,我揀左一個蝴蝶酥嘅內膽紙盒去做一隻中秋白兔身體,邀請左木木去幫耳仔塗色,自己揀材料再貼下眼睛耳仔鼻哥尾巴。



至於幫身體打洞透光呢部分由木木媽負責。



木木媽手癢,界埋木木個英文名出嚟,之後加左燈膽先知,原來會有咁嘅效果! 早知我調返轉啲字母黎挑啦 =P



雖然整完之後木木媽覺得缺少左環保意味 (因為個盒太新淨),還好木木好喜歡呢隻佢有份製作嘅白兔燈籠,小心翼翼咁帶佢上校車,放學返黎仲話俾我聽佢喺上面 (老師掛左係天花板)。學校喺中秋之後先發還,白兔歸家時,少左隻耳仔,無左幾條鬚鬚,哈哈!



過幾日就到中秋節,但果個星期話有個超級颱風襲港,學校立即出通告提前一日舉行提燈會 (結果風打唔成,正日正常返學...)

木木華服look終於出場啦!有鑑木木都屬於有少少肉地型,優雅系列唔太適合佢,所以木木媽揀左件森林動物圖案嘅短袖長衫



髮型都早早諗好左,春麗頭係不二之選



學校提燈會需要帶一個電子花燈回校,依家小朋友好幸福,燈籠又點止一個? 呢個時候總會有鍚到佢地燶嘅家人sss會送上,木木揀左帶peppa pig返學,開心得佢!



木木嘅學校會影小朋友嘅上學情況俾家長睇,對學前班家長尤其重要,因為小朋友呢個時候仲未能夠好清楚咁表達係學校做過啲咩。睇相得知,大部分女同學都有著靚靚華服,而男同學就唔多,始終男仔衫真係比較少選擇

佢地真係有「提燈」行黎行去,仲有去認識中秋食品,嘩! 菱角,爭啲唔記得左中秋有你份,太多年無見過! 仲有,木木人生第一口月餅,就係喺學校食的 =] 



呢個就係木木第一次認真認識嘅中秋節啦 =]
嚟緊又要積極準備下一個節日 =P

12 comments:

  1. 木木華服LOOK 超可愛~超可愛~超可愛~
    如果學校唔要做親子燈籠就徒左木木媽你啦~ 你地啲手工咁勁~ 個兔仔燈籠好掂呀~

    ReplyDelete
  2. 木木件長衫好得意呀!小朋友著呢D款仲cute呢~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,我見佢肥嘟嘟咁,著可愛print應該會襯D

      Delete
  3. 木木媽整個環保燈籠襯晒木木啊, 一樣咁可愛!!
    木木個華服look好靚靚~~~

    ReplyDelete
  4. 你都好勁0者,last minute 都整得好靚

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都係多得以前買落的scrapbooking工具!

      Delete
  5. 再講多次,木木著住條裙仔真係超可愛呀~

    ReplyDelete
  6. 木木間學校出名多親子功課,可惜LITTLE L學校無得整燈籠,我其實好想整......

    ReplyDelete