Baby Birthday Ticker Ticker

Monday, February 22, 2016

[好物] 預備上學了喔? 可調整高度的桌椅組

由木木歲半開始就四處物色一套合適的小童桌椅
希望木木可以習慣下坐定定睇書

睇過IKEA & 實惠,價錢親民


之後轉睇日本野...一個字靚!



但呢D都係無得調較高度
依家坐會吊腳,第時坐會寒背,於是就轉搵可調整高度的

價錢會貴一倍,但用足幾年,除返開都抵

而身邊幾個用家朋友都係幫襯一間香港代理日本小童書桌組合的店舖
準備幫襯之際,又諗到其實可以去日本 (2015年兩次) 自己托返黎
再唔係可以網購完船運返黎...

不過諗左半年都未決定好,到年尾時香港果間做減價
既然自己托會辛苦木木爸,船運同香港減左價唔差太遠
而香港買有保養,就係咁木木媽終於下定決心落單
但要等大半個月先有貨

就係呢套︰



期間木木媽手多多上網周圍click,發現有另一款同我揀左的款差唔多
size細少少,櫈有粉紅色揀,最重要係香港都有入呢款
熟知木木媽性格的你,一定知道我會轉軑 =P

好彩訂左果套未取貨,新訂果套依然有折,實在太好了 =]


仲要有現貨,可以係木木生日前到店自取
順勢成為木木的兩歲生日大禮物 =]

安裝實在太簡單容易,一支八角匙就搞掂 
木木媽自己一個三扒兩撥就砌好! 完全唔需要木木爸幫手



呢套書桌組合,書檯可以有三個高度可調較,櫈就有兩個高度配合,仲有個櫃桶仔




之前果套檯面有紅藍筆筒各一,呢套就無
木木媽鍾意simple & neat,非常合我心意

木木一見到先係有少少呆 (無啦啦多左咁大舊野係屋企)
後來就好雀躍咁試坐啦!



木木邀請左佢一眾bear bear朋友仔黎試坐 =]





希望呢套書桌組合可以成為你學習的好buddy =]

22 comments:

  1. 木木呢set書桌組合好得啵...攪到我都有d心郁想買番set添~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 岩岩BB展有八折,或者再等下次減價時入手~

      Delete
  2. 聽聞BB展訂有8折呀!如想再入書架,咁有折抵好多~

    ReplyDelete
  3. 我都好鍾意呢套,不過冇位。。要諗諗點攪。。或者等01/03奇蹟出現

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢呢套有得揀一檯兩櫈SET,岩晒小檬+妹妹豬!

      Delete
  4. 請問呢兩套有網址或地址可或名稱可供參考嗎?謝謝!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你可以search呢間 > TAVOLO KIDS LIVING,我係呢度買的

      Delete
  5. Replies
    1. 岩岩過左啦,係荷花的二月BB展,係會展的,下次係8月,你可以留意下

      Delete
  6. 我都物識緊枱椅呀...你呢SET幾好呀, 等我又留意下先:D

    ReplyDelete
  7. 木木個書枱好靚呀,有埋櫃筒可以放文具好正,睇木木個樣就知大滿足啦 ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 依家個櫃桶擺左A3紙用黎畫畫,size岩岩好~

      Delete
  8. 你這套應該新過我那套,所以貴D,不過粉紅色又靚D。

    ReplyDelete
  9. 你呢套好靚呀,可惜我已經有套ikeaT^T

    ReplyDelete