Baby Birthday Ticker Ticker

Tuesday, May 5, 2015

[試用] Pinguino BoBo Care

感謝Pinguino BoBo Care邀請木木試用
呢個牌子我估大家都未聽過,因為係一個新推出市場的香港本土品牌
搵重點 -「香港本土」當然要大力支持啊!

當然,用係木木身上的不能盲目地人家叫我用就用,都要了解下先
Pinguino BoBo Care產自香港實驗室,佢地團隊用左四年時間去研發出黎,全部產品經由科學方法測試。香港人香港製造,第一時間諗到的優點係,一定比較大機會適合我地香港小朋友。有時聽人講邊隻邊隻歐美牌子好用,都唔一定架,歐美地區氣候不同種族不同,岩佢地用唔代表我地膚質都適用。


木木︰又有新品進貢,今次要我試乜?

打頭炮四款產品,潔膚水/ 爽身噴霧/ 保濕lotion & cream
簡單包裝無多餘無謂野 which is good!





木木︰密密麻麻寫咩?



簡易唔代表求其,樽身背面貼紙清楚列明不含有害物質 (
酒精、硅油、鄰苯二甲酸酯、香精),用法,成份,講明香港製造,有埋香港地址,有咩問題都可以搵返佢地,唔駛e-mail CS到天荒地老 XD



Pinguino BoBo Care 潔膚水
臉用/ 屁股用。唔駛過水,含德國洋甘菊成份,保濕界好物。抹屁股唔錯,試用期間有日木木條片"up"得耐左有少少泛紅,用呢支代水抹完過一陣就退左。



無理由俾木木的屁股大家睇,抹下面仔都得,再唔係,媽媽們用晒手頭上的toner屋企又無存貨,用呢支一樣得~



Pinguino BoBo Care爽身噴霧
呢支爽身噴霧木木媽推介! 
夏天就到,肥豬木大脾都仲有摺摺,佢依家又無時停,出汗之後好易醃住起熱痱或汗疹。
以前的解決辦法係用爽身「粉」,已經不合時宜,因為爽身粉有滑石粉成份,粉狀容易吸入肺,會破壞嬰兒肺部組織。到我生木木時先知已進步到用爽身「液」,避免左吸粉入肺問題。依家仲有噴霧狀態爽身粉! 夏天熱辣辣,俾我都唔想搽野係身,噴一噴,涼浸浸幾好呢你話~



木木有用開泡泡潔手液,所以一拎支
爽身噴霧埋去,佢自動自覺攤開手


Pinguino BoBo Care水份保濕霜 /滋潤保濕乳
蘊含天然成份銀果精華及水蜜桃核仁油,有助增強皮膚抵抗力,防止肌膚老化及出現過敏等現象,有效預防濕疹等皮膚問題
蘊含乳木果及德國洋甘菊,用後皮膚柔軟濕潤、光滑和富有彈性

lotion/ cream 我本來就無乜要求的,又感恩木木無咩嚴重皮膚問題
不過之前木木嘴角有撻濕疹,試左好多牌子都唔work,最後都係要去睇醫生搽steroids先搞得掂,好返之後就要著重保濕以免復發。所以成份天然都好緊要,咁近嘴角,木木好易會hi到入口呢。

左邊呢一支係silky lotion, 右邊係creamy lotion
好明顯silky lotion比較runny, creamy lotion就creamy (廢話)



但推開黎講兩隻一樣易推,可視乎自己膚質同喜好去選擇。



呢個牌子所有產品都好minimal, 無色素同香精,所以用起黎無色無味咁,咁先好呀!

有興趣可睇睇佢地的facebook page =]
https://www.facebook.com/pages/Pinguino-BoBo-Care

6 comments:

  1. Replies
    1. 難得有100% MADE IN HK,真係要支持下

      Delete
  2. 支爽身噴霧得唔得呀~ 噴完要卒, 之後會變粉嗎??

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔駛摔,用之前搖勻,直接噴出汗位,水份蒸發留返D吸汗粉係皮膚上,我覺得出街用方便呀~

      Delete