Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday, April 23, 2015

[DAY291] OCEAN PARK

NOV 2
多謝PAMPERS! 好多個月之前係咁易係PAMPERS寫百零二百字
內容都係不外乎將PAMPERS讚到天上有地下無咁

就被選中得到海洋公園成人門票兩張 =]

帶咁細個BB去海洋公園,總有會三姑六婆話咁辛苦自己為乜
係辛苦少少同無得玩機動遊戲,但可以一家人出遊好值得喎!
不過要辛苦木木爸渣咁耐車南下香港仔就真的



一入場木木爸就話要買氫汽球俾木木,俾孤寒木木媽reject左
睇黎木木第時大個少少,一句「我要」木木爸就會衝去俾錢...



多謝工作人員幫我地影合照呢 =] 
其實一入場我已經覺得好陌生,身後果座野我完全唔知係咩黎...
畢竟我對上一次黎應該係08/09年的哈囉喂 =P



所以呢,今次我地一家三口一齊第一次坐海洋列車上山
列車入面又真係幾海洋feel,燈光好「深海」
又有好多海洋動物係LED screen上游來游去




上山後第一站黎到冰極天地,添衣先~



探訪企鵝,木木用好疑惑的眼神去睇每一隻動物
又唔係貓貓又唔係狗狗,咩黎架呢?



過山車與我無緣...我想玩但又想有人陪我玩
木木爸誓死唔玩,木木大個左要陪我玩啊!



途中經過玩激流的地方 ,貪玩木木爸想玩水槍整蠱下面玩緊的人
點知等等下發覺呢對公公婆婆應該係唔會有玩完的一刻...
佢地應該係日子有功,因為射得好鬼準! 
退休的生活真愜意(苦悶)...



早晨陽光柔和溫暖,木木舒服到訓著左
木木媽最怕睇到木木身後果類動物,極速略過~~~



木木媽睇錯資料,原本諗住可以睇第一場海洋劇場
然後去食個靚lunch再落山,點知去到已經做左半場
乜館乜館又已經睇晒



於是我地去坐呢個合家歡的摩天塔 =]



海洋劇場要早少少入去搵位,如果唔係臨開場先入去就要坐到好前
無得高角度欣賞之餘仲要好曬呢
悶悶地無野做,木木話你地慢慢等,我又眠一眠先...



開始啦! 殘忍的木木爸叫醒左木木睇表演
木木都目不轉睛咁望住聰明活潑的海豚
我仲同佢講以前呢度有條殺人鯨海威小姐頂波好叻 XD



玩完山上就坐纜車落山,木木似媽媽,唔驚仲識笑



佢呢個樣係模仿對面腳震震地揸緊相機的木木爸 XD



木木︰爸爸,學下我放開雙手,唔駛攬實條柱!



木木爸肯陪我地坐纜車仲勉強笑得出已經好叻!



落左山去探大熊貓,我地兩個大人都未見過盈盈樂樂呢
木木對黑白分明的大貓好有反應,又指又叫



























老邁的安安/ 佳佳 (辨別唔到)



之後轉去威威天地,諗住木木會好興奮啦
點知木木眼訓了,無晒心機
最後我地連夜晚七點果個人工湖水幕表演都無睇就走左lu~



的確帶住個細BB去海洋公園好多野都玩唔到/ 玩玩下要走
但可以俾木木睇到好多動物都好值得呀, 書本點睇都唔夠見到真實好
黎緊又可以再去,因為又贏到PAMPERS海洋公園門票啦 =P

14 comments:

  1. 木木媽勁啊, 係咁易寫到百幾二百字~~我係咁易應該應到幾句咁大把..hahahaha
    我都覺睇實物好過睇書, 深刻好多~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 寫論文就唔識,吹百零字都還可以 XD

      Delete
  2. 點解你成日都留意到咁多抽獎架!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 因為我無心工作一日到黑都面貼facebook...

      Delete
  3. 係呀。。所以有年票就每次都hea行,因為一日真係玩唔哂!見到木木開心,就咩到值

    遲啲你應該加把鎖喺木木爸爸銀包到。。or直接叫佢比啲錢你管,如果唔係,我相信木木一個眼神已經齊色喺佢面前!!

    ReplyDelete
  4. 下次同埋我去, 我同你玩過山車!!!!!!

    ReplyDelete
  5. 爸爸畏高?同我一樣...
    唔玩過山車, 又同我一樣
    lolz!

    ReplyDelete
  6. 同bb去op最怕佢地眼訓,木木笑起上來真係好sweet!

    ReplyDelete