Baby Birthday Ticker Ticker

Friday, March 6, 2015

成長記錄 • 十三個月

[16 JAN - 15 FEB 2015]

身高體重

體重︰9.23kg
身高︰74cm
牙齒︰2隻

飲飲食食
本月引入的新食材有
牛肉 鱈魚 蕃茄 西柚
呢個月又係另一大挑戰! 有一個星期左右,木木唔肯坐highchair,花盡九牛二虎之力坐好,就合實嘴仔唔肯食...煮淋D煮硬D試pasta試下蕃茄酸maymay都唔鍾意,氹又氹過鬧又鬧過,餵到我同木木爸好沮喪,見住木木隻肥脾瘦左勁心痛 ><

然後唔知幾時開始又逐漸正常返,「正常」係指木木的正常情況,即係都會扭玩扭唔食,不過食物最後能夠入晒佢個肚而唔係奉獻晒俾大地,已經好安慰

但呢隻曳豬係正餐先係咁,零食呢D當然無任歡迎,就算跟我地去6299度食飯,俾白飯同一條菜心佢,又食得好滋味,我係咪應該轉大人飯俾佢呢?

肢體發展
  • 行得都幾穩陣,有時仲急步走,基本上已經唔再爬,跌低左會用手撐返個人起身,「踎低起身開步走」呢套動作非常流暢,當然仍然有企唔穩的時候
  • 屋企playmat差唔多兩吋厚,我地發覺佢明明向前行緊,一到墊邊就會打橫上落,我地大人唔會咁做,應該係佢覺得打橫上落安全D!
情感認知
  • 識得吹口哨! 好amazing,佢見到木木爸吹口哨就跟住吹!
  • 識得飛吻! 不過似掌自己咀多D,哈哈!
  • 問佢 XX 係邊度可以正確無誤指出,當然限於常見的家人同姐姐
  • 著衫著鞋著襪可以自己伸隻手/腳入去正確地方
  • 知道「HAIR」「MOUTH」「BANANA」「GIRAFFE」
  • 叫佢執野 / 俾野某一個人都可以做到
語言能力
  • 貓貓 - 無論真貓假貓,見到就會好肉緊咁指住叫
  • 爸爸 - 識講貓貓先過爸爸,但相信木木爸都已經好滾動~
  • PEPPA - 我地成日問佢peppa pig係邊,佢除左會指,仲會發類似「pep」「per 」的音
------------------------------------------------------------------------
就咁睇木木都好似幾可愛...



鏡頭一轉,就變返爛仔格!



攝於唔食野果排,唔食都算仲要發脾四,俾木木爸罰佢去爺爺嫲嫲家時無人同佢玩



無論係真假電話木木都愛聽,但唔講野架 XD



仲愛一切新奇事物,包括平平無奇的紙箱



多謝波媽同sa姐姐送megabloks
舅父舅母就送左lego
木木你好幸福呀,媽媽細個都係執你舅父D lego尾玩咋



原來木木的新曆農曆都係16十六非常好記!
木木媽小時生日,嫲嫲會蒸一底蛋糕同我慶祝
於是我又照辦煮碗,點知蒸衰左 =P



食碗面,反碗底...



去公園玩最開心




有件事我連木木契媽們都唔敢講...我搞到阿囡破相!
事緣木木媽生日前一晚如常同木木埋身食奶奶
明明已訓著的木木無啦啦扎醒爭扎,我一時捉佢唔住
佢就飛左落床邊,面向下撞到嘴角爆缸!
好自責,個心已經盤算定要儲錢俾阿囡做laser...
好彩而家條疤痕已經唔覺
好彩木木爸無鏟我上天花板
好彩木木第二朝訓醒都仲對我甜笑

(契媽們如果睇到呢度實即刻炳鑊我甘!)



好彩依家又變返一名小美女~



木木︰我十三個月大啦!

18 comments:

  1. 木木好可愛呀!! 如果佢唔鍾意食粥, 都可以試吓轉飯, 或者加少少調味, 加油呀木木媽~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢已經食緊爛飯啦,我諗緊可能試下分開飯同餸咁俾佢

      Delete
  2. 可以俾佢試下軟飯WOR~ 可能食得多林BAD BAD既野太悶嘞~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都覺,佢已經食緊爛飯,但有時我煮乾身D佢又唔LIKE,都唔知想點...

      Delete
  3. 木木好靚女!bb代謝快,好快recover唔使驚!
    包包都唔食淋patpat粥,如果食到飯可以畀飯佢食呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 木木都係一個麻煩寶寶黎架啦,有時煮硬D又唔LIKE,煮稀D都係唔LIKE,唔知佢想點...

      Delete
  4. 識得吹口哨! ==> ee都未識喎。。快啲教我啦!
    木木好叻女喎,咁快行得咁穩!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 媽媽都唔識,睇黎係佢父系既遺傳!

      Delete
  5. ET仔3.5月已經飛過落床,8.5月0係香港張沙發飛過落石屎地,最近又被其他小朋友抓花面。不過好彩就男仔,我地都無咩理。如果係女仔,實心痛死我!

    ReplyDelete
  6. 小朋友出牙仔唔舒服都會唔肯食野。O仔呢排食野都麻麻地。

    ReplyDelete
  7. 好有可能係出入面的牙,真係好影響胃口。

    ReplyDelete
  8. 木木BB又個左好多啦!依家可愛呢 ~

    ReplyDelete
  9. Hi, do you remember me? I'm minbau who used to have a yahoo blog and we had pre wedding photo at 美麗佳人 around the same period of time. I just come across your blog as my son is not eating suddenly these days so I'm looking for solution on Internet. How have you been?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hi happy to meet you again! i do rmb you! how old is your little boy?

      Delete
    2. Good to see you again after a few year. My son is now 14-month-old. he has been refusing to eat for almost a week. I see two of his teeth are coming out so I wonder if it bothers him. He is very tiny and now he is not gaining weight. It makes me so worried.

      Delete