Baby Birthday Ticker Ticker

Wednesday, July 30, 2014

[體驗] 嬰兒水療 • 童樂BABY SPA

多謝Yes-Parents & 童樂 Baby Spa邀請體驗嬰兒水療服務 =]

依家小朋友的生活真係可以好富貴,做spa喎!
木木媽我都係大學畢業之後,同木木爸去沙巴旅行先至第一次spa...
基於我唔抵得,之前從來無諗過俾木木去(!),而且我驚好危險咁
所以收到邀請之後我都問長問短左一大輪先放心俾木木一試

貴婦木去做spa,嘩啦嘩啦~


驟眼睇牆上的spa babies都係笑口噬噬的...
之前同木木試過係屋企浴缸 / 公共幼童泳池 / 朋友家的充氣水池玩過
最後都係喊包收場,唔知木木今次會唔會鍾意呢?



童樂 Baby Spa係香港第一間嬰兒水療中心
藉水療運動提升嬰兒潛能,配合嬰兒按摩去提升嬰兒的腦部發展


開始時姨姨先幫木木沖涼,磅重,量度心跳/血含量
再做下熱身運動 ( = 郁下手手腳腳),評估過身體狀況ok先可以落水


spa的費用已經包括游水尿片 x1
(好靚的片片! 我買果隻pampers上面係唔可愛的dora...)


亦包括毛巾。毛巾經臭氧機消毒,可安心使用


換好片片,揀個岩心水的swimava泳圈就可以準備落水
木木媽當然揀最愛的粉波!


究竟木木會唔會爆喊呢...? 我都好想知!


呢個樣即係想點呀? 哈哈!!!


初初一落水木木係扁咀架,我略嫌姨姨放佢落水放得太快
都未知咩事已經浸左係水裡面 XD
過左一陣開始覺得好玩,就識得笑同手腳亂fing啦 =]


有時木木會好似大人游水咁,有時好似坐係度腳仔伸上水面歎世界咁
姨姨話要夠腰力腳力先可以做得到!


呢張相唔知點解木木媽覺得好好笑
好似日本卡通果d俾車轆壓扁左之後飄走咁樣 XD


來個側面~! 最值回票價就係呢個shot!


要捉住木木先影到合照,如果唔係會飄走~
木木︰唔好捉住我,我要游水水!


babies狀態好的話一般會游十五分鐘
上水後亦見工作人員立即放水再清洗浴缸,加上池水用可飲用過濾水
水質方面 - ok!


話明係spa,除左水療仲會有按摩~ 
baby massage對生理心理發展都好好,大肚時都有聽過學過
不過木木出世時天氣凍,好少剝佢光豬做按摩
今日睇姨姨幫木木按摩又可以重溫返,返去多d按先~

(其實呢個士多啤啤粉波我都好想揀!)


 睇睇配套設施 - 主打做babies生意,有換片檯


仲有貼心的哺乳設施,要知道babies玩完咁大運動量的SPA會肚仔餓
母乳媽媽唔駛煩搵地方餵奶~


除左做spa,佢地另外有開設適合不同月齡的playgroup


整個體驗大約四十五分鐘
回程木木唔駛五分鐘已經係carseat訓左
baby spa的確係一項高度放電活動 XD


童樂 Baby Spa
地址︰九龍觀塘巧明街117號港貿中心10樓03室
網址︰http://bspa.com.hk

24 comments:

  1. 呢家bb真係幸褔, 細細個就有得做spa............
    EE咁大個女都係做過一次spa咋..wakakakaka

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係囉,spa咁富貴ge活動,生完更加無得做,有錢都俾木木做 ><

      Delete
  2. 木木真係幾enjoy咁啵, 我地妹妹前排都去左試做, 可惜妹妹個日心情唔好, 喊爆收場, 唉~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我諗even已玩過ok,下次再去都係搏一舖! d大小姐唔係日日心情好架嘛 XDDD

      Delete
  3. 咁好玩我都想去呀,哈哈哈

    ReplyDelete
    Replies
    1. 淘寶有得淘充氣透明水缸架! 其實差唔多!

      Delete
  4. 木木個頭仔long係水泡仔度個樣好可愛呀!
    木木唔似怕水啊, 好enjoy呢! 呢個spa可以做到bb幾大架?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢之前落親水都鬼殺咁嘈架! 呢個baby spa可以玩到一歲

      Delete
  5. 真係肯福 搞到我都想玩

    ReplyDelete
    Replies
    1. nt哥哥,你一坐落去,個水缸即刻乾塘 XD

      Delete
  6. 木木好鍾意喎
    B be就冇得玩喇。。因為媽咪唔肯請假去。。哈哈
    話留返啲假同哥哥一齊享用喎。。

    ReplyDelete
  7. 我個朋友個女都有去玩呀,好爽~!!

    ReplyDelete
  8. 估唔到咁都會撞到你們,哈哈。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係喎! 不過認唔出你真係唔好意思 =p

      Delete
  9. 張側面真系票價,個水泡系特制有冇size分,
    玩一次多少錢

    ReplyDelete
  10. 木木媽,你知唔知孫醫生果到點解有幾間房? 孫醫生li排係bk勁比人插,好慘呀。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我知點解,但我唔會講...做咩事俾人話呀? 有link睇嘛?

      Delete