Baby Birthday Ticker Ticker

Monday, May 26, 2014

成長記錄 • 兩個月

[16 FEB ~ 15 MAR 2014]

之前朋友話捱過滿月會有轉機
第二個月,其實木木媽覺得都係差唔多咁地獄
可能因為木木生命裡面暫時最重要果部分 - 食
仍然係困難重重無盡險阻...

不過木木都有佢自己的小進步 =]

肢體/感官發展
抓住物件 - 埋身食奶時會捉住我件衫/bra
玩口水 - 會玩到成口泡,蟹...不過就未流口水出黎
食拳頭/手指 - 口唔係大又要塞晒個拳頭入去,好好笑!
跟隨聲音/物件移動 - 頭仔會跟住發聲玩具 / 黑白圖左右擰
抬頭 - 45角可hold到一陣,抬高到90度都試過,好驚喜!
微笑 - DAY59 終於向媽媽發出第一個微笑! 木木媽個心俾佢溶左 =]

木木滿月後開始好醜樣,原本皮光肉滑,開始甩皮同出粒粒
不過好多媽媽都話甩晒就會滑,出完一輪就會無,一定要呀!

疫苗注射
木木join左坊間的額外疫苗注射計劃,所以大約七星期大時去打六合一 & 食輪狀
呢次木木媽真係豬左,人地問我想俾醫生定姑娘打針
我唔知痴左邊條筋話跟醫生...係人都知姑娘一定熟手過醫生架啦! 
結果木木俾個老醫生拮左一毫子咁大滴血出黎! 睇見都肉赤...

至於輪狀,雖然話甜甜地,但木木都有吐兩三啖出黎,本身個份量都預多左所以OK


之後去健康院打13價第一針,同打六合一一樣

針拮入去後半秒先開始喊,係咁易喊左幾聲咁啦~

健康院

體重︰3.8 (25) > 4.58 (25)
頭圍︰35 (25) > 37.2 (25)
身高︰57 (50)
體重同頭圍維持生長線25th percentile,100%滿意收貨
身高竟然係
50,以木木媽身型黎講,唔跌出生長線外已偷笑 XD

奶奶 全人奶人數︰ 14日
接近半個月,離全人奶目標又近左少少!
第二個月繼續努力埋身,餐餐同木木搏鬥
每日大概7-8餐,每次一邊儘量令木木食到25-30分鐘
泵奶開始可以泵到以安計,有時埋完木木仲喊會補2-3安,無泵奶就會補奶粉
大概0000食最尾果餐,大概0445 - 0600之間會醒,唔知算唔算戒左夜奶
有人話可以餵水/拍返都唔好餵奶,但我地覺得始終木木仲細,食多餐奶都係好事
而且埋身太方便,拎高件衫中下中下咁餵,餵完碌返上床就訓得

六星期大,木木好準時咁經歷猛長期,仲長達一星期,就係我口中最地獄的日子

每個鐘都要食,呢頭離口果頭去轉廁所返黎又黎過,灰爆...
真係要有無比意志先撐得過!

便便 [DAY58] nb轉s碼
補粉餐數減少,便便開始近似人奶便便,泥黃/橙黃色 / 稀 / 少粒粒
大約1-2日有poo poo,感恩佢唔係一日幾次的類型!

木木媽
第二個月係喊少左...少少 =]
不過滿月後開始有朋友黎探木木,尤其是一眾媽媽級好友
同佢地講下講下就會淚如泉湧,醜死怪失禮晒
全埋身的我亦終於係木木爸強烈鼓勵下第一次出街 (唔計去健康院)
只係去附近的商場,因為我太心掛掛木木啦,又要趕返去餵奶呢。

生木木前重左18磅,生完即時無左12磅,滿月時再減左2磅
不過依家又重返2磅,大約維持住仲有6磅先望見家鄉...
為左餵人奶,一日三餐都食飯,食到好似有左3個月咁 T.T

DAY38的木木
我終於都有名有姓啦! 唔係叫林木木下嘩?



DAY39的木木
半夜扭爆,最後在媽媽的懷中睡著了...



DAY45的木木
拆利是日! 媽媽我要買禮物送俾你~(妄想對白)


DAY51的木木
第一次搭巴士去打針



DAY52的木木
木木爸生日,我地第一次挑戰去shopping mall行街食飯
又近又方便的elements係好選擇!



DAY54的木木
我有我的小天地 - baby gym



DAY55的木木
老豆你又惡搞我...

 

整手腳模型,腳還可以,整手時爆喊了


DAY56的木木
木木媽好愛呢張bouncer (so me!)
好彩木木都鍾意坐~



DAY60的木木
我兩個月大啦!



9 comments:

  1. 加大油呀,木木媽!!

    ReplyDelete
  2. 木木好可愛呀!木木媽加油呀,要堅強d呢!

    ReplyDelete
  3. 木木媽加油呀! 揍B 真係長期作戰黎嫁~

    ReplyDelete
  4. 加油呀木木媽!! 我記得我生完頭一年...封埋個blog tim ar...湊b真係長期作戰!! 努力啊!!

    ReplyDelete
  5. 木木媽, 我係魚仔呀, 我一次過追返由生木木開始到而家既 POST, 好精彩, 深刻, 感人, 同埋對於我來將生bb既準媽媽來說, 很有用!!!!!!!!!! 打晒底....!

    再加埋你既資訊 (我對bb打針毫不認識亦無從入手), 令我明白了很多!
    真係好衷心感謝你湊木木咁忙都打得咁details.

    我唔識你, 但都愛你!!!!!!
    祝木木越大越靚, 身體健康, 精乖伶俐!

    p.s. 我6月尾預產, 都係生囡, 日後會繼續參考你的心得!
    施比受更有福, 你一定會很有福的!

    ReplyDelete
  6. bubibu木木媽,哈 ~ 加油 ~ 辛苦多一排應該漸見氣色!^^

    ReplyDelete
  7. 木木好多頭髮!!! 羨慕~~~

    ReplyDelete