Baby Birthday Ticker Ticker

Monday, February 17, 2014

BABY SHOWER • 木木

DECEMBER 8, 2013

懷孕期一半的時候,我開始諗,木木加入小林家,有咩紀念性的事情可以做?
擺滿月酒/百日宴反而未諗,呢種大龍鳳,唔係我一句話搞定唔搞就決定到…

所以我決定先搞baby shower! 長輩唔識干預先可以自主 =P
如果大家聽過bridal shower,都應該大概明白baby shower意思

Traditionally, baby showers were given only for the family's first child, and only women were invited. The original intent was for women to share wisdom and lessons on the art of becoming a mother.

The baby shower is typically arranged and hosted by a close friend rather than a member of the family. There is no set rule for when or where showers are to be held. The number of guests and style of entertainment are determined by the host. Most hosts invite only women to baby showers. If the shower is held after the baby's birth, then the baby is usually brought. Showers typically include food but not a full meal. Some hosts arrange baby-themed activities, such as games to taste baby foods or to guess the baby's birth date or sex.

- from wikipedia

雖然傳統上唔係準媽媽host,但香港唔興,所以我一路都諗住自己籌備
有次同木木兩位契媽講開,佢地堅持負責,於是我就un un腳等呢日來臨!

有見大多數人都唔知何謂baby shower,所以亦無謂大搞
選址小林家,除左慳錢,亦有另一重要因素 (睇落去就明白)
只係邀請左木木媽幾位同圈子的朋友 (都係鍾意玩花臣的朋友XD)

邀請咭用上木木媽最愛的元素 - 粉、啡、波!


呢個baby shower亦公佈埋木木的英文名 - hacey lam
不過大家都係叫木木做「木木」得架啦~


baby shower當日我已經 [三十四週兩天],如果我自己搞的話
一定唔會有「backdrop」呢種咁誇張的deco!
我好鍾意呀! 小林家唔係大,好難得有幅牆可以做到影相位!


開P又點可以缺少美食? 小林家無野多,粉紅色廚/餐具最多
可以做到pink pink gourmet table =]
除左蛋糕同cupcake,其他都係兩位木木契媽準備架
仲有契媽們準備的粉波杯碟叉匙~




契媽ff的chocolate macaron =] 起晒裙邊,勁~



契媽bb a.k.a. 融融媽的crumbs & "h" cupcake
連下午茶架都係粉波~
果時仲十五十六買唔買好 (因為已經有一個)
入得好呀哈哈 =]



order from freelancer - rainbow cupcake




order from freelancer - kiwi cream cake
一個粉紅色的蛋糕面,你點都估唔到佢係奇異果底!
因為契媽ff同士多啤梨係敵人關係…



準木木爸木木媽 =]



多謝幾位姨姨哥哥姐姐賞面光臨,仲送左好岩用的禮物俾木木 =]
小林家地方淺窄,又無玩具俾三位小朋友玩,希望佢地依然enjoy啦~

 

融融一早就跟融融媽黎左,佢今日的玩具係聖誕樹 & bubu
佢拆完波波落黎bubu掛返轉個頭又拆過 XD




波哥的玩具係XBOX手制 & 洗衣機
波媽話呢兩樣野係波家都係禁止喎~




陳小b大個仔無咁好奇,乖乖咁跟住小草




最後我好想多謝木木兩位契媽
十二月頭佢地公私兩忙下依然堅持唔俾我幫忙
BABY SHOWER當日開始前仲要趕我出街
然後進駐小林家廚房忙呢忙路

多謝佢地準備左個木木(媽)好喜歡的BABY SHOWER!
為我第一次懷孕留低好好的回憶 =]



13 comments:

  1. 嘩,so nice! 生之前忙到傻,真係無法做到,你啲朋友好好呀!全部pink pink 好靚呀!

    ReplyDelete
  2. 終於等到你寫baby shower啦~~ 好開心有幸出席~~~ ^0^
    小B呃左你地啦, 佢後尾係你間屋周圍走, 又入廚房又入主人房... 同埋成日吼住枱面D野食LOR~~ XXDDD

    ReplyDelete
  3. 契媽ff自制macaroon好勁呀!! 有班鍾意"玩花臣"既朋友真好啊! 超掂!超靚!
    如果你下次生個仔, 咪要全屋既tone都轉晒?! XD

    ReplyDelete
  4. 好正啊呢個BABY SHOWER~~~~~
    兩位契媽整啲野仲好有人手, 靚靚...

    ReplyDelete
  5. Baby shower都有backdrop, 你的朋友真係超好啊 =)

    ReplyDelete
  6. 好粉紅、好靚嘅baby shower!!!
    我之前都幫朋友搞過baby shower,無妳呢個咁多靚野,不過有好多遊戲玩,等我得閒blog下先~

    ReplyDelete
  7. 個蛋糕好靚呀,可唔可以share响邊度買ga?

    ReplyDelete
  8. 非常美好的回憶,好開心呢 ~

    ReplyDelete
  9. 很開心的baby shower, BB第時知道都會好鍾意呀~~

    ReplyDelete
  10. 真系吾知有baby shower只知有滿月,百日宴,
    謝謝分享,好正 好祺待木木

    ReplyDelete