Baby Birthday Ticker Ticker

Monday, October 22, 2012

曼谷五天歎食買 • DAY2 • 暨[扮]闊太的高茶生活在曼谷MO

1 AUG 2012 晴
DIVANA MSG & SPA > MO BANGKOK > ASIATIQUE

第二日,我地已經急不及待咁去…hea
除左頭尾兩日,每一日早上我都安排左SPA / treatment
其實我都有諗過應唔應該book夜晚架,做完可以素顏返酒店即訓喎…
不過我又好想enjoy spa house舒服嘅環境,而且一早SPA完人都精神啲嘛 =]

至於點揀spa house,基本上我都係去forum爬文
揀啲地點就腳,次熱,有優惠又唔駛俾訂的,然後早少少上網做reservation
好多同事朋友都推介去let's relax
我都好想試下佢最出名的…SPA後芒果糯米飯 =P
奈何佢太受港人歡近,booking勁full仲要係香港俾全數,我亦樂得搵過第二間

今日去divana,divana有三間,呢間係divana message & spa
asoke站出exit3向phrom phrong行大約15分鐘
行到"Glas Haus Building"轉左入小路就到
一入divana,由原本四周高樓大樓,變成眼前綠油油小花園
不其然即刻放慢腳步,放鬆心情迎接我們的1st spa =]



surprisingly無香港人同場,全部都係日韓女 (恕我講句,係一件好事)
抹抹手,飲杯冰凍香茅茶 (lemongrass tea)



我地揀左做SPA EXOTIQUE 150mins
要喺呢一盤裡面揀scrub & massage oil
另外亦要答幾條關於力度同部位的問題
之後就可以上treatment room啦~



2個半鐘,有body brush / oil cover / herbal steam / body scrub / body mud / body massage
三日三SPA裡面最耐最豪一個,亦可能因為係第一個SPA啦,我覺得好舒服 =]
喺steam room果15分鐘,我真係感覺到皮膚上的油吸收晒,好少咁welcome「油」,哈哈!

做完treatment,會奉上香茅茶同生果
喺等埋單的同時,鑑於周圍有好多spa products賣,無無聊走去睇下…
買左兩支massage oil,特價baht850 for 2,ard hkd100@
bubu話我邊日返工辛苦的話,佢會幫我做body massage,mu~ah!



一間spa house環境舒服真係好重要,心情放鬆會令treatment事半功倍 =]

DIVANA MESSAGE & SPA
7 sukhumvit 25, north klongtoey, wattana, bangkok (asok bts exit 3)
www.divana-dvn.com



「歎」完就去搵「食」,要hea食...最啱去高茶!

由asoke站搭BTS去saphan taksin站
一出站沿指示行去碼頭左邊,就係各大河邊酒店的hotel pier
同碼頭職員講低你想去邊間,有shuttle boat到就會叫你上船架啦~



每間酒店的shuttle boat都好有自己特色,仲好多艘船,唔駛等好耐已經有船埋岸



我地覺得呢間酒店的shuttle boat係所見的之中最靚
好古色古香,尖尖船頂好泰國啊~



得我地兩個人,包船!
即刻去船尾open top部分吹下河風,五分鐘船程當遊左船河 =]



我地的目的地就係mandarin oriental bangkok啦~
久仰arthors' lounge afternoon tea大名,好期待!

但好不幸,去到lobby想問下點行去arthur's lounge時
酒店職員話arthors' lounge今日有wedding,唔開! 晴天PIGPIG ><
之後諗返,連本guide bk都有提過呢個失驚無神位
但偏偏就係唔記得預先問定,抵自己無得坐arthors' lounge...

(btw,有緣俾我見到位新娘子,local,又瘦又白淨
件wedding gown好明顯係靚野,剩係遠望已經睇得出係好高級的真絲!)



一場黎到,無理由調頭走! lobby lounge都好過無! 最多下次再黎過
望住arthors' lounge menu,無奈...
anyway~ 呢度afternoon tea有分traditional / mo thai set
我不嬲唔好泰式甜品,都係食返傳統英式穩陣d



點餐之後會先上 lime sorbet 清清味蕾,透心涼啊~



tea set 唔敢冒險,茶就一試無妨,揀左thai lemongrass tea
好多時做spa前後都有lemongrass tea飲,我唔抗拒但唔算係好喜歡的味道
呢度的一系列teaware以竹葉為主題 (定我自以為係竹葉,其實係泰國某種植物?)
茶壺有teapot warmer,讚~



果然好traditional~
(岩岩BLOG完 cafe gray deluxe,感覺好似好耐無見d正正常常的三層圓架...)



頂層有兩個好白雪雪的apricot scone,因為都影左相一輪先開動,比熱食爭少少
(我仲記得個waitress前後提左我兩次要趁熱食
我應該介紹下「餵飽相機先餵人」的文化 XD)

另外不能幸免地出現dried fruit cake,我認為係世界上頭三位最難食的蛋糕 >﹏<
果然好traditional...



中層最亮眼的當然係choc truffle cake
經驗話我知,呢d千祈唔好等,即刻食,yum~
另外大路的cream brulee & apple crumble都好味道,其他一般



底層sandwiches,中間果件紅噹噹!
純粹加左紅色食用色素,無特別味道,不過係我喜歡的碎蛋 =]
salmon croissant同ham bun賣相可愛又好味
左邊果件ham & cheese就流左d...



其實lobby lounge環境都好優美架
係bubu個outfit唔係好夾咁啦 =p (其實我都踢左拖)
多謝你陪我去旅行都tea一tea =]



係呢度仲望到少少人地個wedding reception entrance
好大好大個floral piece,好似lobby lounge呢d咁大!

p.s. 我好喜歡呢張相啊,多謝bubu =]



「歎」同「食」都完成,下一站去「買」!

--------------------------------------------------------------

相關閱讀︰
曼谷五天歎食買 • 前
曼谷五天歎食買 • DAY1 • HKG > BKK
曼谷五天歎食買 • DAY1 • chitlom的商場與商場


12 comments:

  1. 莎拉蛋糕Sarah CakeOct 22, 2012, 2:40:00 PM

    spa!!!!! 好掛住泰國既spa呀!!!!!!
    個tea set望落都好正, 貴唔貴呀?!
    [版主回覆10/26/2012 13:46:46]我都好掛住,尤其係執屋執到周身骨痛之時!
    個tea set 17xx baht,即係四百零蚊港紙啦,都唔係平架,平過香港MO =]

    ReplyDelete
  2. 朝早個spa好正喎... 我喺布吉去過let's relax (純按摩, 冇spa), 但環境麻麻呢, 仲聽到隔離有個香港男人講左成粒鐘電話, 好討厭... 我都至憎dried fruit cake呢~
    [版主回覆10/26/2012 13:48:49]我估bangkok的let's relax都係咁上下,尤其係T21果間,本身樓上間酒店9成都係香港人...
    係囉! 上次食queen jubilee afternoon tea,又係有佢既蹤影,英國人既口味好古怪,哈哈!

    ReplyDelete
  3. Divana我都想試下,朋友都講過話呢間ok
    [版主回覆10/26/2012 13:49:46]divana OK呀! 雖然我試得唔多間 =p

    ReplyDelete
  4. 個SPA大約幾錢丫?
    [版主回覆10/26/2012 13:51:48]per person 2950 baht,我有15% = 2500 baht,大概六百零蚊港紙,唔算好平,但係樣樣有齊晒咁~

    ReplyDelete
  5. 嗚嗚~~睇到心都痕埋~~本來我BOOK左12月又係去呢間做SPA,而家冇得去喇~~
    [版主回覆10/26/2012 13:52:35]直情要cxl個trip? 其實穩定左都應該可以去喎,最多唔做spa,諗諗佢丫 =]

    ReplyDelete
  6. 飛‧月 - FLY to the MOONOct 24, 2012, 6:05:00 PM

    努力寫blog pls~~ 我黎緊都去泰國可以參考參考~~~~
    divana << how much and worth??
    早定晚做SPA呢個問題我都諗左好耐呀... 不過見divana咁靚,都係日頭去好~
    [版主回覆10/26/2012 13:54:29]小月你又去旅行呢 =] 呢個treatment per person 2950 baht,我有15% = 2500 baht,大概六百零蚊港紙,唔算平,不過我覺得佢樣樣都有,我想試下做足全套 =p

    ReplyDelete
  7. 文華東方, 環境真係靚到飛起呀~~~~~~你呢個high tea set幾錢??
    by笨豬小慧simple
    [版主回覆10/29/2012 11:02:57]個tea set 17xx baht,即係四百零蚊港紙啦,都唔係平架,平過香港MO咁啦 =]

    ReplyDelete
  8. ღ。Yuen Yan。ღOct 26, 2012, 3:31:00 PM

    啲想影得好靚啊,好捨意,攪到我都想快啲去旅行呢
    [版主回覆10/29/2012 11:03:18]每日既生活動力就係為左下一次旅行...

    ReplyDelete
  9. 差不多日日去spa, 真係勁 relax 呀~~
    [版主回覆10/29/2012 11:03:40]去泰國就應該要係咁~~~哇卡卡

    ReplyDelete
  10. 好叻呀!好有心機做research 又搵到正野!
    [版主回覆10/29/2012 11:04:31]都係之前比較得閒先可以做足少少功課咋~黎緊個trip就完全無時間,驚擔心!

    ReplyDelete
  11. 我都有去divana~真係好正~我仲浸埋牛奶浴~so relax~
    佢d product好似中環都有得賣架~隻唇膏同hand cream幾好架~
    [版主回覆10/29/2012 23:12:47]我做research時都好似見過香港有…原來係真!我就買左message oil,用既時候就當自己係bangkok =]

    ReplyDelete
  12. Author Lounge 真係好鬼靚,真係要去下,下次記住問啦! 我幫朋友問過,有之連續5日有 event,完全去唔到。
    [版主回覆12/13/2012 11:02:35]係喎! 成個trip最敗筆就係唔記得問!

    ReplyDelete