Baby Birthday Ticker Ticker

Saturday, February 5, 2011

被BLOG友寵愛的bubibu

特別想跟大家分享由親愛的BLOG友們所送的賀卡及賀禮 =]

在yahooblog裡與她們相遇,只因各自的婚禮而彼此認識
她們不知道我我的真實姓名,對我住哪兒在哪兒讀書工作亦毫不知情

但她們就是會比已認識多年的朋友更用心記住我婚禮的日期時間地點
帶著滿滿的心意來祝福我和bubu

婚禮後打開禮物袋
發現一份又一份由BLOG友們所送的
實在感動上心頭…

bubibu's soooooo BLESSED! 
想跟來飲宴的觀禮的甚至每一位留言祝福我和bubu的說…
 LOVE YOU ALL

賀卡賀禮太多,恕我只分享部分~

from 阿雪琪
很喜歡卡面的可愛心心 =]
別看封面簡簡單單,內裡有很多asuki跟我說的俏俏話…




from mc win
想起來婚禮當天才是第一次見面
而且她是唯一一位攜眷觀禮的BLOG友!



還送我一大堆franc franc衣夾,超靚超實用
話說honeymoon完即開機洗衫後發覺無衣夾,她的結婚禮物即時大派用場!

至於為何會送衣夾是有原因的,源自我倆間的chat history…
估不到她還記得哩 =]



from miss messy
有幸收到她的DIY wedding card,喜出望外~!
整張咭都是我最愛的pink pink pink,真知道我心意 =]



from tuxedosam 芝士
另一位熱愛scrap booking的妮子,也是DIY wedding card!
好希望芝士會在bookmark上簽個大名給我哩,怕我N年後會忘記了是誰所送…



from 程鄭.嘉嘉
邀請嘉嘉來觀禮我很不好意思
因為當時她已經是準biubiu媽,怕沒位子招呼她擔心她辛苦…
而且很疼我的嘉嘉之前除了在wedding stationeries上幫了我很多之外,還堅持要親手造點什麼賀我結婚,結果在我大力勸阻下,鬼馬的嘉嘉還是弄了個心心puzzle給我們,砌好才看到嘉嘉的賀詞,更發現跟原來是模仿我的wedding invitation cover,很有心思!



from janice bubu
當時明明有多幾天假都縮短了日本pre-wedding的日程來出席我的婚禮,我知道後感動到流淚!(她不知道的啦…)
拍婚照亦不忘帶份賀禮兼手信回來給我和bubu
夾到不得了的好友,買的一定100%合我意,是hello kitty對筷 =]



from
(其實她的賀咭早在賣人情箱時就已經出現過啦…)
一套四件wedding card,抽完一張又一張,超興奮!



from cubie
是為最期待的DIY wedding card,因為內附只有換領卷一張…
藉blog追卡債,哈哈!



同場加映婚宴所收到的吉吉人情封,發現原來都有好幾款!
謝謝manchi、mrs chik chik、janice bubu & 芝士!



9 comments:

  1. 我都有攜眷觀禮啦, hehe 已經唔記得啦, wuwuuwuwu 
    哈哈哈 你可以話我唔係 blog友既 
    [版主回覆02/06/2011 23:44:00]我知點解我唔記得啦,因為完全無見過mr buchu!到時一定要正式介紹~! 你梗係唔係blog友啦,你已經…

    ReplyDelete
  2. 大家都好鍚你呢~ 真好
    [版主回覆02/09/2011 00:33:00]嗯!好幸福 =]

    ReplyDelete
  3. 真係好多禮物!! 而且,收到朋友仔handmade o既卡仔時, 會好小心打開,好好收埋, 實在好喜歡!!
    [版主回覆02/09/2011 00:34:00]hand唔handmade都好有心,都好appreciate!相信你一定收到好多喇!

    ReplyDelete
  4. 好棒啊!!! 全都是甜甜的祝福~~~^^
    [版主回覆02/09/2011 00:34:00]嗯~係呢度識到咁多朋友實在係bonus!

    ReplyDelete
  5. 大家都好有心思, 好靚.......厲害!!!
    [版主回覆02/09/2011 21:19:00]係呀,我都諗緊要整d wedding card俾朋友仔先得!

    ReplyDelete
  6. 嘻嘻,鬼叫你咁可愛咩~~~ 後來發現淘寶都有呢啲衣夾呀!!!!激c我呀!!!!
    [版主回覆02/10/2011 23:38:00]哈哈!我會記住呢d係來自franc franc既正品,靚d好用d既!

    ReplyDelete
  7. 好叻啊! 拆到咁碎都可完成! 希望妳與小林生在人生上經歷不同都在最後完全呢! 以上小禮物真是不好意思就真!! dessert的對現要待biu出世後5個月才可以了...
    [版主回覆02/12/2011 13:16:00]當然耍砌好,要睇到嘉嘉既msg!dessert…等你啊~仲可以探biubiu!

    ReplyDelete
  8. 呢篇BLOG我唔知有...死人YAHOO BLOG....成日冇update我.....
    你想要我大筆一揮, 下次拎o黎俾我簽返啦!!!!!
    [版主回覆02/14/2011 23:12:00]哈哈~你知啦我地依家要貼近blog架嘛,yahooblog要生生性性…好啊!下次帶俾芝士簽名!

    ReplyDelete
  9. d 咭好靚啊!!!
    我而家成日忙到都唔得閒睇你地d blog....而家我一d 都唔貼近你地喇!!
    [版主回覆02/16/2011 13:13:00]愈近就愈忙,我果時兩三個月都開始無乜時間睇大家既blog! 加油呀!

    ReplyDelete