Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday, September 29, 2016

親子環保花燈 & 學校中秋提燈會

木木返左幼兒園之後,好快就迎來第一個節日 - 中秋節啦 =]
通告話(1)可以選擇著華服返學同(2)需要帶一個電子花燈,當時我仲心諗,竟然唔駛做親子環保花燈,咁憐憫我地新手家長? 於是我就一心一意咁去揀套靚華服...

點知中秋節前一個星期六晚上,我先至領會到親子環保花燈」呢個命運係註定嘅 (詳情略去),而且仲要星期一就交,真係晴天霹霹...如果有多少少時間,我會認認真真諗點樣可以更環保同小孩參與度比較高,但得返星期日少少時間,要開turbo了...


環顧屋企嘅物資,我揀左一個蝴蝶酥嘅內膽紙盒去做一隻中秋白兔身體,邀請左木木去幫耳仔塗色,自己揀材料再貼下眼睛耳仔鼻哥尾巴。



至於幫身體打洞透光呢部分由木木媽負責。



木木媽手癢,界埋木木個英文名出嚟,之後加左燈膽先知,原來會有咁嘅效果! 早知我調返轉啲字母黎挑啦 =P



雖然整完之後木木媽覺得缺少左環保意味 (因為個盒太新淨),還好木木好喜歡呢隻佢有份製作嘅白兔燈籠,小心翼翼咁帶佢上校車,放學返黎仲話俾我聽佢喺上面 (老師掛左係天花板)。學校喺中秋之後先發還,白兔歸家時,少左隻耳仔,無左幾條鬚鬚,哈哈!



過幾日就到中秋節,但果個星期話有個超級颱風襲港,學校立即出通告提前一日舉行提燈會 (結果風打唔成,正日正常返學...)

木木華服look終於出場啦!有鑑木木都屬於有少少肉地型,優雅系列唔太適合佢,所以木木媽揀左件森林動物圖案嘅短袖長衫



髮型都早早諗好左,春麗頭係不二之選



學校提燈會需要帶一個電子花燈回校,依家小朋友好幸福,燈籠又點止一個? 呢個時候總會有鍚到佢地燶嘅家人sss會送上,木木揀左帶peppa pig返學,開心得佢!



木木嘅學校會影小朋友嘅上學情況俾家長睇,對學前班家長尤其重要,因為小朋友呢個時候仲未能夠好清楚咁表達係學校做過啲咩。睇相得知,大部分女同學都有著靚靚華服,而男同學就唔多,始終男仔衫真係比較少選擇

佢地真係有「提燈」行黎行去,仲有去認識中秋食品,嘩! 菱角,爭啲唔記得左中秋有你份,太多年無見過! 仲有,木木人生第一口月餅,就係喺學校食的 =] 



呢個就係木木第一次認真認識嘅中秋節啦 =]
嚟緊又要積極準備下一個節日 =P

Friday, September 2, 2016

木木媽拋夫棄囡首爾遊 • DAY1 • 跟runningman玩railbike • 漢江黑夜野餐

DAY1 may21, 2016

首爾站早餐 > zipwire > 南怡島 > 春川炒辣雞 > rail bike > 纛島遊園地野餐 > 樂天超市

食飽就搭返的士返去加平站,再轉京春線去金裕貞站



金裕貞係一位韓國作者,睇佢個車站有無feel到少少文藝氣息?



至於佢寫開咩我地係...唔知的,因為黎呢度其實係為左...
跟running man玩rail bike!




railbike原本係一段棄置鐵路,搖身一變,變左好hit的旅遊項目!
railbike有二人車同四人車,無論係情侶夫婦定一家四口都岩玩 =]

4PM場次的參加者一齊係rail bike前聽briefing



以我地觀察,除左我地無乜其他外國人,可能同rail bike只容許本地人預先網上購票有關,而我地就係經一個網站幫忙預訂的,愈早book愈容易book到心儀場次! 我早個半月就book左 =] 當日早半個鐘去ticketing office show confirmation email就可以換票,好方便!

2-seater bike w25000 / 4-seater bike w35000



開始玩啦! yeah!



初初我地諗住呢個係「減肥脾之旅」,但開頭踩順左之後,基本上都唔駛點出力踩,因為金裕貞至江村呢段下坡比較多,好多時都係跣住去!

有時同前面架車太貼,仲要拉「迫力」添!



下午四點呢個時間幾好,唔會太曬成身汗,仲有陣陣微風,藍天白雲,山明水秀,綠草如茵,以一個very packed 3-day trip黎講,呢個moment好hea!



踩踩下會經過第一條隧道



以為黑孖孖? NO! 隧道入面有柔和音樂有點點燈光架~



好快又到第二條隧道,係截然不同感覺,今次係全世界都識的oppa gangnam style! 加埋燈光效果,個個都un身un勢呀 XD



railbike全長大概5.5km, 踩完會係休息站落車。




轉坐「浪漫列車」去江村 (唔浪漫的)



感恩今日天氣非常好!



然後行一大段路去搵返架旅遊巴,返去起點(!)
踩就踩左大半個鐘,坐車返去只係十分鐘!



day trip仲未完,因為我地會去...漢江邊野餐! (我都話DAY1 very癲架啦!)
係金裕貞站坐京春線轉地鐵,兩個鐘左右,到達纛島遊園地站...

一出就係纛島漢江公園!

漢江咁長,沿途亦有咁多個車站,我地揀度係因為朋友介紹,話呢度車站附近好多阿豬媽同大叔「駐守」,可以代叫炸雞外賣,仲包埋野餐墊!

...而現實總係有落差的...

無錯果度真係好多阿豬媽同大叔,亦好熱情咁派炸雞傳單俾我地,我地用身體語言請佢地幫忙order,亦好盡力咁嘗試打電話,無耐我地就開始發現唔對路,佢地打通電話之後會叫我地自己落order,我地亦都唔知點pick up?



一場黎到無理由就咁放棄,黎左韓國成日都未食過炸雞亦實在太過份
我醒起plan時程時見到附近有間goobne chicken,都係自己去買啦!
又順便買左野餐墊,只係趕到無時間去便利店買埋方便麵,好過無



搞左一大輪,最後係呢個jabeolre 

(以尺蛾幼蟲為造型的藝術與休憩複合式觀景文化展示空間...) 下



開始夜間野餐,night picnic! we are not alone,好多本地人!



我地咁趕,其實係因為今日行程尚未完結!
最後去返首爾站樂天超市買手信同掃貨,一人一箱抬返去民宿
先至完結漫長而豐富的DAY1
(我同契媽b都托左3KG韓國米返去考敬女兒...)



我寫返都覺得好crazy,但其實無男人小孩,只有瘋狂的女人,係OK的!

[ 有用連結 ]

Railbike官網
http://www.railpark.co.kr/
Funtastic Korea (代預訂Railbike)
http://funtastickorea.com/shop/gangchon-rail-bike-reservation/